Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 1., csütörtök

Boulevard Smokey Eyes paletta Teszt

Először is mindenkinek Boldog, Sikerekben Gazdag Új Évet szeretnék kívánni!
Másodszor pedig a mai napon a karácsonyra kapott Boulevard Smokey Eyes sminkpalettát szeretném nektek bemutatni.




Miután kibontottam, gondoltam utánajárok neten,hogy milyen vélemények születtek róla blogokon, krémmánián stb. De! Sehol se találtam meg :D Azt viszont kiderítettem, hogy a tescoban lehet kapni. :) Örültem egyébként neki, mert ez kifejezetten zöld szeműeknek való. 6 színt tartalmaz+ 1 mini fekete szemceruzát. 3 szín természetes sminkhez, míg a másik 3 füstös szemhez való.



A dobozát elég masszívnak tartom, és tetszik a nagy tükör benne. A ceruza sem olyan rossz dolog, mondjuk nem hinném, hogy annyira hasznosítani fogom....bár elég erős színe van.
Most pedig jöjjenek a színek a bőrön:



A színeket szemhéjalap nélkül vittem fel az ujjaim segítségével a kezemre 1 vékonyabb rétegben. Már használtam a szememre alappal mindegyik színt, úgy szépek.... bár ha már a paletta egyik része füstös szemhez van, akkor igazán lehetnének még erőteljesebbek.  Jah, egyébként alappal kibírnak egy egész (nyugisabb) napot+ nem poroznak annyira.
Még annyit a színekről, hogy nem értettem, hogy miért raktak bele 2 féle zöldet, én úgy tudom, hogy nem ildomos zöld szemhez zöld szemhéjfestéket használni. Mondjuk én jobban el tudtam volna képzelni a palettában barnát, halvány rózsaszínt, vagy bronzot még. 
Összegzés: Nem tartom olyan rossz palettának, bár nélküle is megvan az ember lánya :D  Pozitívum a doboza+ a nagy tükör+ a smokey eye színei. A natural nélkül vígan el lehet lenni, szóval mondhatnám úgyis, hogy teljesen feleslegesnek tartom. 
+ egy megjegyzés: nem értem, hogy a dobozára miért nem lehet olyan sminket viselő nőt helyezni, aki a palettában található színeket viseli. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése