Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 18., vasárnap

Drogériás zsákmányaim

A héten végigjártam a Rossmann,Dm és Müller Drogériákat leértékelt termékek után kutatva. Végül ezek jöttek velem haza. :)


Először a Dm-be mentem be csütörtökön, de mivel semmi jelét nem láttam az akcióknak, így csak ezt a limitált szériás arcmaszkot vettem meg.



A Rossmannban tudtam, hogy csak február közepétől várható az Essence kiárusítás, így ott a már akciókkal teli Catrice állványon nézelődtem. Már előző héten megvettem ezt a lakkot magamnak, de úgy gondoltam, hogy nővéremnek is tetszeni fog majd, ezért az utolsó darabot, amit ott találtam megvásároltam  a névnapjára.



Ma pedig a Müller Drogérián volt a sor. Hát ledöbbentem, mert úgy kifosztották az állványt, hogy gyakorlatilag csak a krémes szemhéjfestékekből, szemhéjpúderekből és pár körömlakkból tudtam válogatni. Alapvetően a krémes szemhéjfestékekért indultam, így azokból szemezgettem + itt is gondolva nővéremre, az egyik színből kettőt vásároltam. :)


Plusz láttam, hogy a Catrice állványon árválkodik ez a 'féláras' szempillaspirál 625Ft-ért, próba cseresznye megvettem.


Annyira nem sajnálom, hogy hiányos volt az állvány a Müllerben, majd februárban betámadom a kb. 3 perc sétára levő Rossmannt. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése