Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 2., péntek

Ebay cukiságok

Azt előre le kell szögezzem,hogy imádom az ebay-t! Sok mindent rendelgettem már onnan, és eddig mindig minden megérkezett. Ha jól emlékszem, 1x volt olyan eset, hogy a határidőn túl érkezett meg a termék,de ez engem különösebben nem zavart. Általában ékszereket, órákat, felsőket, táskákat, sminkcuccokat nézegetek, de legutóbb el kezdtem más dolgok után kutakodni, míg rá nem találtam a következőkre:






Íme az első fotó montázs, amely praktikus,aranyos, szép( tovább nem ragozom) termékeket lehet megvenni pofátlanul olcsón.
1. teafű/levél áztató aranyos eper formában 
2. alma formájú hámozó
3. masnis konyhai kéztörlő
4. színes szilikon poháralátét

A konyha után most pedig következzen a fürdőszoba :)


1. fogkrém tubus nyomó cuki állatfejek 
2. fogkefe tartó állafejek
3. Wc ülőke matricák
4. fogkefe tartó

Rálinkeltem mindegyikre, hogy könnyen megtalálhatóak legyenek, ha éppen valamelyik megtetszett.

Fontos szerintem az ebayezéshez kapcsolódóan elmondanom, hogy minden esetben érdemes megnézni, hogy mennyire megbízható az eladó, milyenek a pozitív-negatív-semleges vélemények róla, hány terméket adott el az illető. Én sokáig vonakodtam a külföldről való rendeléstől amiatt, hogy nem érkezik meg a termék, vagy éppen hibásan érkezik meg, üres dobozt küldenek stb. De semmi ilyesmi nem történt(lekopogom), így bátran ajánlom abban az esetben, ha nem féltek a fentebb felsoroltaktól+ bírtok várni 2-3-4 hetet. :D Mondjuk az egyik gyönyörű sminkpalettám 1 hét alatt ideért Nagy-Britanniából, de ez már egy másik poszt témája lesz. :)

Na jó, így a végén úgy döntöttem, hogy nem hagyhatom ki a sminkeléshez szükséges cuki termékeket(főleg, ha már sminkmánia téren fut a blog). Szóval érkezzen még 4 termék, amelyekért odavagyok:


1. aranyos eper formájú tus 
2. csokiskeksz tükör fésűvel
3. plüss állatka sminkcucc tartók 
4. mini 5ml-es parfüm tároló

A parfüm tartó nem épp smink-téma, de annyira hasznos kis jószágnak tartom. :) Ráadásul könnyen elfér bármelyik táskámban.

Ajánlom tehát az ebay-t nyugodt szívvel mindenkinek, bár felhívom rá a figyelmet, hogy súlyos függőséget okoz!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése