Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 19., hétfő

Ebay rendelés 'leadva'

Szeretek ebayezni. Magamnak elég régen rendeltem már, úgyhogy itt volt az ideje, hogy nézzek 1-2 dolgot. :)


A képen látható 3 terméket rendeltem meg, amelyek együtt kb. 800 Ft-ba kerültek. Lássuk is akkor őket:
Ennyi pénzért hülye lettem volna nem megrendelni. :D Van némi kézügyességem, úgyhogy remélem hasznát fogom tudni venni. Ha nem, akkor is szórakozok vele egy jót unalmas perceimben. :)


2. Beauty blender US $0.99
Amikor még kezdőnek számítottam(lehet most is az vagyok:D) az alapozás terén, akkor kézzel vittem fel az arcomra. Nem olyan régóta alapozó szivaccsal dolgozom, de elég sok anyagot felvesz. Ez nem túl jó, mert egyrészt minden használat után mosnom kéne(de nem teszem, mert váltogatom a doboznyi szivacsom), másfelől hamarabb elfogy az alapozóm. Így jött az ötlet, hogy kipróbáljam a beauty blendert, amit egyre több helyen látok. Meglátjuk mit tud 272Ft-ért.


3. Szemöldök ecset  C $0.99
Általában a szemhéjtushoz való ecseteimet használom a szemöldököm formázására, de azért csak jó lenne beruházni egy szemöldökhöz való ecsetre. Elég olcsón rendeltem meg, úgyhogy kíváncsi leszek, hogy 'muzsikál'.

Februárban fognak érkezni, majd akkor bemutatom, hogy milyenek a valóságban+ teszt is lesz róluk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése