Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 26., hétfő

Egy kis Haul

A januárral nem vagyok kibékülve. Unalmas egy hónap, semmi érdekes nem történik....kivéve az a sok-sok leárazás, amit szerintem minden lány szeret. Így pedig már azért elviselhető :)


Alapvetően is szerettem volna venni 1-2 dolgot, de így, hogy egy részéhez olcsóbban jutottam hozzá, klassz. :)

Jimjams Pórustisztító tapasz: Már sok helyen olvastam erről a tapaszról, így hát megvettem egy pár napja 375Ft-ért. Majd írok róla részletesebben, annyit viszont elárulhatok, hogy újra fogom vásárolni, mert nekem bevált. :)


Miss Sporty Cat's Eyes Liner: A folyékony tusokat szeretem a legjobban, de ha kapkodnom kell, akkor sokszor elrontom a vonalat. Így beruháztam ebbe a Miss Sporty filces tusba, hátha ezzel könnyebben és gyorsabban fog menni a tusvonal készítése. Ha jól emlékszem 650Ft körül volt akciósan a Rossmannban.


Essence Silky Touch Pirosító: Benéztem több DM-be is, de sehol se találtam nagy essence állványt, ahol tudtam volna venni a kifutó termékek közül szempillaspirált, alapozót, illetve Stays no matter what szemceruzát. Az egyikben még volt ebből a pirosítóból, gondoltam egyet és betettem a kosárba. 350-ért megérte, ráadásul nagyon szép színe van. 


2015-ös határidőnapló: Nagyon szeretem a határidőnaplókat, illetve noteszeket. Így január végén eljutottam végre egy papír-írószer boltba(kicsit megkésve), hogy megvegyem a 2015-ös határidőnaplómat. A boltban azzal szembesültem, hogy hihetetlenül olcsón lehet megvásárolni őket+ a fali és -asztali naptárakat is. Ezt a szépséget 490Ft-ért vettem, és imádom! Kemény fedeles, gumis, rózsaszín, szóval igazi csajos. Nem csak naptár van benne, hanem kalóriatáblázat, horoszkóp, menstruációs naptár és jegyzet oldalak. 


Vásároltam még egy pulóvert és egy nadrágot. A pulóver nem volt akciós, 4500Ft-ért vásároltam, de annyira megtetszett a színe, és a sok-sok csillogó strassz rajta(elől és hátul is van), hogy nem tudtam otthagyni az üzletben. Nagyon kényelmes és nem túl vastag, szóval enyhébb időben tökéletes. :)



Vastagabb nadrágot már régóta kerestem, de nem igazán találtam megfelelőt, egészen szombatig. Ez is nagyon kényelmes, mint a pulóver, ráadásul belül bélelt, szóval ha megérkezik majd a zord tél, akkor nem fogok benne megfagyni. 3090Ft-ot fizettem érte, szóval szerintem jó vétel volt ennyiért.


+ Nikon Coolpix L29 fényképezőgép: Az Euronics üzletben 18ezerért lehetett hozzájutni ehhez  a Nikon fényképezőgéphez, amelyhez tokot és egy 4GB-os memóriakártyát adtak ajándékba. Barátommal közösen vettük meg, bár eddig szinte csak én használtam. :) 
Remélem látni a bejegyzésekben, hogy már jobb minőségű fotókat illesztek be.  Egyébként jelenleg is lehet kapni 21ezer Ft-ért, rálinkeltem a képre, ha esetleg valakit érdekel. 


 Megpróbáltam olyan dolgokat vásárolni, amelyeket biztosan hordani/használni fogok. Úgy érzem, hogy sikerült. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése