Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 21., szerda

Essence effect eyeshadow

Mindenképpen szerettem volna egy főként képekből álló bejegyzést készíteni, melyben megmutatom az Essence effect krémes szemhéjfestékeket.


A  02-es brazil's sunset, a 03-as indian's lifestyle és a 05-ös china's groove árnyalatot vásároltam meg, de erősen gondolkodom, hogy beszerzem a többi színt is. ( Feltéve, ha még fogok találni belőlük a drogériákban.) Nem akarok túl sokat írni róluk,mert már kifutó termékek, tehát számos blogon, illetve a krémmánián is lehet róluk véleményeket olvasni. Én csak annyit mondanék, hogy érdemes 350Ft-ért beszerezni néhányat belőlük, mert tartósak, könnyen felvihetőek az ujjaink segítségével, a színek pedig mesések. Egy dologra kell figyelni: gyorsan kell velük dolgozni, mert elég hamar "megkötnek". 


Először a 02-eset mutatom be:





Következzék a 03-as:




Végül pedig jöjjön a 05-ös árnyalat:





Készítettem fotót mind a háromról is egymás mellett:





Nagyon szkeptikus voltam eddig a krémes szemhéjfestékekkel kapcsolatban, ezért sem vállalkoztam arra, hogy ezt a kis tubuskát megvegyem 1100Ft-ért. Azonban annyira tetszik, hogy kicsit meg is bántam, hogy nem próbáltam ki hamarabb. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése