Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 5., hétfő

Essence I ♥ stage szemhéjpúder alapozó Teszt

Soha nem használtam és nem is gondoltam arra, hogy használni fogok szemhéjalapozót. Azután akciósan megvettem az Essence I ♥ stage-t.


Úgy voltam vele a vásárlás előtt, hogy miért van nekem szükségem ilyen termékre, amikor a sima alapozóm és korrektorom is rá tudom kenni a szemhéjamra, ha azt szeretném, hogy tartósabb és erőteljesebb legyen a szemsminkem? De így utólag annyira hálás vagyok annak, hogy impulzus vásárló vagyok. :D

Először kezdeném azzal, hogy nem tudtam, hogy több árnyalatban lehet kapni. Az essence honlapján csak 1-ről van szó, de krémmánián is olvastam, hogy 4 féle található meg az üzletekben, csak hát nincs külön jelölve. Én csak bementem a drogériába, lekaptam egyet a polcról és már mentem is fizetni. 




Mint látható a fotón, én a DA.AD színkódút vettem le a polcról, ami egy sárgás árnyalat. Az állaga kellemesen krémes.
A külseje ennek a terméknek is bejön, kis egyszerű, semmi flanc. Általában úgy használom, hogy kis pöttyöt felrakok a szemhéjamra, majd egy kis pamaccsal eldolgozom. Amikor már felkerül a szemhéjamra, akkor halványodik a sárgás szín. 


Interneten nagyon megosztóak a vélemények erről a termékről. Valakinek nagyon beválik, valakinek kevésbé. Én abba a táborba tartozom, akinek nagyon bevált. Amióta megvettem, nem volt olyan sminkelésem, amikor ne használtam volna. Nekem tényleg tartósabbá teszi és egyáltalán nem ül bele a redőkbe. Bár arra azért nagyon kíváncsi leszek, hogy nyáron miként fog muzsikálni. De eddig számomra ez a termék 5/5*. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése