Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 17., szombat

Essence szortimentfrissítés, kedvencek

Hamarosan érkeznek az új Essence termékek.


Én még annyira bele vagyok merülve a kifutó termékekbe, hogy el is felejtettem írni az újakról. Mivel már a legtöbb blogon, illetve az Essence honlapján is megtalálhatóak, így ide nem illesztgetném be a fotókat, inkább a véleményem fűzném hozzá+ azokat a kedvenceket mutatnám be, amelyek valószínűleg majd a kosaramban fognak landolni. :) 


Először nem igazán fogtak meg az új szortiment darabjai, bár az is igaz, hogy csak gyorsan végiggörgettem a fotókat. Másfelől próbáltam magam meggyőzni, hogy felesleges nézegetnem, mert most köszönöm szépen, mindenem van. De nem tudtam ellenállni! 


Az új szortimentbe csak ez az egy darab pirosító került, amelybe bele is szerettem. Annyira szép színe van!!


Nem vagyok rúzs-és szájfénymániás, de a halványabb, barackosabb színekkel le lehet venni a lábamról. Így tett ez a Lip Candies darab is. :)


Nagyon kíváncsi leszek arra, hogy mit tudnak ezek a pure Nude púderek. Tuti ki fogom próbálni, úgyis már lassacskán fogyóban van a NYC mozaikos.


A szemöldökömet csak porral formázom és töltöm ki,de a puding próbája az evés, így betárazok majd ebből a termékből.


Rengeteg szemhéjpúderem van, de ez a barackos szín nagyon megtetszett. (és már megint a barack, úgy látszik most ez lesz számomra (is) a slágerszín:))


Noha gél lakk van a körmeimen, azért jobban szétnéztem a körömlakkok háza táján. Szerintem nagyon sok szép szín került bele az új szortimentbe. Az effect nail polish eme gyönyörűségét tuti meg fogom venni. Már el is képzeltem, milyen jól fog mutatni a mellette levő mandarine bay árnyalattal. :)

Alapvetően elégedett vagyok a felhozatallal, minden részlegből(szem,száj,kiegészítők stb.) tetszenek termékek. Bár sajnálom,hogy nem adnak ki több palettát, mert az a 3 új, ami érkezik(2 all about és a quattro) nem igazán nyerte el a tetszésem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése