Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 6., kedd

Jelenlegi kedvenc termékeim

Arra gondoltam, hogy a mai napon bemutatnám a jelenlegi kedvenc termékeimet, amelyek nélkül nem indulhat a napom. Vagy csak nagyon ritkán ;)


Az első termék a w7 in the nude paletta, amelyet tegnapelőtt mutattam be a blogon. Még mindig odavagyok érte, és ez az első olyan palettám, amelynek minden színét használom és kihasználom. :) 


A második termék az Essence eyebrow szemöldök formázó szett. A dobozához már hozzászoktam, bár nem a praktikusság jegyében készítették. :D Az ecsetével sem vagyok teljesen kibékülve, minél többet használom, annál nehezebb vele bánni.  De ezt orvosolva rendeltem ebayről normális ecsetet. :) Viszont a két szín nagyon passzol a szemöldökömhöz. Ha erősebb sminket csinálok, akkor a halványabb barnával dolgozom, ha natúr sminket készítek,akkor pedig az erősebbhez nyúlok. 


A harmadik kedvencem a tegnap bemutatott I love stage szemhéjalapozó. Nem is akarok ebben a bejegyzésben hosszabban írni róla, annyit elmondhatok, hogy nekem ez nagyon bevált és napi szinten használom.


A negyedik kedvenc a Catrice Absolute Eye Colour 630 Fancy A Coppa Tea? árnyalatú szemhéjpúder. Ha jól tudom, már nem lehet kapni, pedig szerintem mindenkinek kellene egy ilyen a neszeszerébe. Egyszerűen imádom. Gyönyörű színe van, nem porzik, tartós szemhéjalappal és anélkül is. Már hónapok óta megvan, gyakran használom, mégis rengeteg van még belőle. 
Jöjjön hát róla néhány fotó. :)



És végül az ötödik kedvenc termék egy krém. Ez pedig a Garnier Moisture Match extra száraz bőrre. A bőrömről tudni kell, hogy minden évszakban zsíros, így mindig olyan krémeket vásároltam, amelyek mattítottak. Aztán most ősz végén iszonyatosan el kezdett kiszáradni a homlokom,orrom, arcom egy része. Így hát próbáltam olyan krémet keresni, kipróbálni, ami jó lehet....de egyik se vált be. Csak úgy nézelődés céljából bekukkantottam az egyik drogériába, és észrevettem, hogy ez a termék féláron, 750Ft-ért megvásárolható. Gondoltam ennyiért megér egy próbát. Azóta ezt használom és beszereztem gyorsan még 1 tubussal, hogy a télen kitartson. Nem mondom, hogy csodaszer, de nagyon jól "zsírosítja" a bőröm és jelenleg nekem erre van szükségem. Azon is elgondolkodtam, hogy ha még találnék a boltban, akkor betáraznék a normál bőrre való fajtájából is tavaszra. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése