Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 28., szerda

Jimjams pórustisztító tapasz

A legutóbbi haul-os bejegyzésben már említettem, hogy megvettem ezt a 3db-os pórustisztító tapaszt, amit azóta már el is használtam. Gondoltam megosztom az eddigi tapasztalataimat róla. 

Azt tudni kell rólam, hogy nagyon küzdök a miteszerekkel, főleg az orromon, egyszerűen utálom. Jelenleg is miteszerekre való arclemosóm van, illetve pórusösszehúzó tonikom. Szeretem őket, de nem tüntetik el ezeket a csúnya pöttyöket. 

Na a kis kitérő után következzen a termék bemutatása. Elég olcsón, 370Ft körül vásároltam a Rossmannban. 3 db kis tapaszt tartalmaz a doboz, melyet az áll,orr és homlok területeire rakhatunk fel. A doboz hátulján egyébként részletesen le van írva, hogyan és mennyi ideig használjuk.


Nem tudok nyilatkozni arról, hogy homlokon és állon hogyan teljesít, mert nekem ott szinte semmi miteszer nincs. Az orromra próbáltam eddig 2x a tapaszkát, a harmadikat barátom használta fel. :)


Ilyen kis tasakban van a tapasz.


Na és így néz ki maga a termék. Le kell húzni róla a fóliát, és a vizes területre felhelyezni a fényes oldalával. 



Nem egy előnyös fotó, de így néz ki feltéve. Arra vigyázni kell, hogy oldalt is vizes legyen az arc, mert nekem első alkalommal konkrétan tépte a bőröm, és a ragasztószerű anyag rajtamaradt a bőrömön. 


És íme a végeredmény a tapaszon. Azt vettem észre, hogy a kisebbeket elég könnyen kiszedi, viszont a nagyobbakkal már meggyűlik a baja. De nem panaszkodom, mert ez így is több, mint amire számítottam.

Összegzés: Nem mondom, hogy egy csodatermék, de ennyi pénzért megéri megvenni, és néha elhasználni 1-1et belőle, mert a miteszerek egy részével el tud bánni és ez jobb eredmény a semminél. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése