Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 8., csütörtök

L'oreal dual stylers Sleek and Swing Teszt

A mai napon a L'oreal Dual Stylers egyik hajformázó készítményét szeretném nektek bemutatni.

Ezt a terméket is nyertem a már korábban bemutatott Rimmel szempillaspirállal együtt. Három változata van, én a Sleek and Swing-et kaptam, amely a nehezen kezelhető hajra nyújt megoldást.


Itt látható tehát a Dual Stylers mindhárom változata. A zöld vékonyszálú, míg a sárga göndör hajra való. Mindegyik termék 72 órás hatást ígér, és hővédelmet is biztosít.



Na de lássuk akkor a Sleek and Swing-et. Először a tubusáról szólnék, ami nekem nagyon tetszik. Jól néz ki ez a fekete-lila- halvány arany színkombináció és a furcsa dupla-tubus megoldás, ugyanis ha közelebbről megnézi az ember, akkor láthatja, hogy a tubuson belül elhelyezkedik még 1 kisebb tubus. Ez a "dual style", hiszen a belső egy krémet, míg a külső rész egy zselét tartalmaz. A hátulján van egy jelzés, ahol meg kell nyomni ahhoz, hogy szépen egyenletesen kijöjjön. A kezünkben kell összekeverni, majd pedig a nedves hajra felvinni. A krém ragyogóan fényes és könnyen kifésülhető hajat ígér, míg a gél hosszan tartó rugalmasságot és hővédelmet nyújt.




A képen látható, hogy is néz ki ez a kettős formula. Egyébként egész kellemes az illata és az összekevert krém állaga is .  A leírás szerint 1 vagy 2 nyomásnyi terméket kell a hajon eloszlatni, majd pedig megszárítani hajszárító segítségével, szükség esetén pedig folytatni a formázást hajvasalóval. 



Véleményem: Kezdetben eléggé tartózkodtam tőle. Nem igazán szeretek plusz dolgokat feltenni a hajamra, szimplán csak 2in1-ben sampont használok, ritkán pakolást, hővédőt, hajvégápolót. Hajlakk, hajhab és egyéb más termék távol áll tőlem, mert nagyon lapítja a hajam és hamarabb is zsírosodik. 
Első alkalommal elég sokat filóztam azon, hogy mennyit ildomos ebből a termékből kinyomni, mennyi számít ideálisnak. A képen látható mennyiségtől picivel többet sikerült. Eloszlattam a hajamon, megszárítottam és mintha dúsabbnak láttam volna. Még este is úgy tűnt, hogy dúsabb, pedig sapkát viseltem előtte. Plusz könnyebben ment a kifésülése és puhább is volt. Még másnap is éreztem, hogy nem olyan a hajam, mint lenni szokott. Viszont harmadik napon már kénytelen voltam kimosni, mert zsíros volt. Azóta próbálok kevesebbet tenni belőle, de mivel sapkát is hordok, így valószínűleg azért zsírosodik hamarabb a hajam, nem pedig a terméktől.

Összességében meg vagyok vele elégedve, mert örülök, hogy hővédőt tartalmaz, és írtam, hogy dúsabb+ puhább a hajam tőle. Viszont az árával nem vagyok kibékülve, eredetileg 4 ezer Ft körül mozog és kizárólag L'oreal Professionnel szalonokban érhető el. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése