Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 3., szombat

Rimmel ScandalEyes by Kate szempillaspirál Teszt

Decemberben nyertem egy Rimmel ScandalEyes by Kate szempillaspirált 004 Eye Rock Jet Black színben 12ml-s kiszerelésben. Nagyon örültem neki, mert noha nagyon szeretem a spirálokat, mégsem szoktam 1000Ft-tól többet áldozni rá. (a szemhéjpúderek a gyengéim, így arra költök többet :))



 Nekem a spirálokkal kapcsolatban több lényeges pont is van, amit teljesítenie kell, hogy utána ismét az landoljon a kosaramban: dúsítsanak, ne kenődjenek el, ne vigyenek fel túl sok festéket, és könnyen le lehessen mosni. Ezeknek a fényében lássuk akkor a Rimmel-t.




Először a külsejéről és a keféjéről szólnék. Számomra fontos a termékek külcsínye, noha a belbecs a lényegesebb. Tetszik ez az egyszerű fényes spirál a piros betűkkel,bár a 2. képen jól látható, hogy az ujjlenyomatok szépen rajta maradnak. No mindegy, még mindig a belseje a lényeg.:) A kefétől először megijedtem, hogy én ezzel hogy fogom kifesteni a pilláimat. Ahogyan számítottam rá,először nem is sikerült szépen , itt-ott összemaszatoltam magam. Egy idő után azonban ráéreztem. (Bár rohanósabb napon még mindig előfordul.)

Most pedig következzenek a fotók. Használat előtt, 1 rétegben, illetve 2 rétegben felvitt festékkel a pilláim így néznek ki:


                                                     


Szépen hosszabbít, de én úgy tudom, hogy dús pillákat ígér, amit sehogy sem tudok elérni vele. Másrészt túl sok festéket vesz fel a spirál. A színével és a tartósságával azonban nincs gondom, egész napot kibír. Sőt! Volt, hogy elaludtam a sminkben( tudom, hogy tilos, de a fáradtság győzött), és másnapra sem maszatolt össze. Jah, és ami még számomra fontos: nem nehéz leszedni sminklemosóval( ellenben az Essence Get Big Lashes vízálló spirállal, ami esetében már szétdörzsölöm a szemem, de reggelre mindig pandamacis vagyok). 
Összegzés: Ha esetleg pontoznom kellene,akkor ahogy a Krémmánián, úgy itt is 5/3-at adnék. Szín,tartósság,lemosás pipa, viszont a dúsítás hiánya és a spirálra felkerülő túl sok festék miatt vonok le pontokat. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése