Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 12., hétfő

Smink | Egyszerű barna

Végre eljutottam odáig, hogy elkészítsem az első sminkes bejegyzésem.



Bocsánat a képek minőségéért, de barátom telefonjával fotózok, és néha nem úgy jön össze, ahogy szeretném, de igyekszem. :)
A mai napon egy egyszerű barna sminket hoztam. Szeretem az olyan színeket, amelyek kihangsúlyozzák a zöld szemem. Ezért szoktam barnát, aranyat,lilát és ezeknek az árnyalatait használni. Fontos még elmondani, hogy nálam tusvonal nélkül nincsen smink. Mostanában próbálok nem csak feketét, hanem barnát is használni, amitől nem lesz olyan 'kemény' a tekintetem. Az alapozóra és púderre pedig nem olyan régóta szoktam rá, sokkal magbiztosabb vagyok és jobban is érzem magam, ha tudom, hogy egységes az arcom színe. :)

Na de akkor térjünk rá erre a sminkre. Próbálok majd olyan bejegyzést is készíteni, ahol lépésről-lépésre mutatom meg. 

Ezeket a termékeket használtam:


W7 in the nude paletta
Lovely barna matt szemhéjtus
NYC Natural matte alapozó 
Rimmel ScandalEyes by Kate szempillaspirál
Catrice Sun Glow bronzosító
Essence Blush Stick pirosító( már kivonták)
Essence Eyebrow szemöldök szett
Essence I love stage szemhéjpúder alap
Catrice Ultimate Shine rúzs (270 What's an AP-ricot? árnyalat, jelenleg kifutó termék)
NYC mozaik púder
Rival de Loop szemhéjárnyaló ceruza
Rival de Loop Highlighter

A W7 in the nude palettából pedig a következő színekkel dolgoztam: Angel, Bad manners és Fashionista.

A smink menete: természetesen az alapozással indítottam. Utána megformáztam a szemöldököm, és tettem egy kis alapot a szemhéjamra.  Majd következett a szemem. A szemhéjamra fehér szemhéjárnyaló került, a szemöldököm alá pedig az Angel árnyalat a W7 palettából. A mélyítő vonalba a Bad manners, a szemem szélére pedig a Fashionista árnyalatot tettem fel, s jól 'elmaszatoltam'. Miután ezzel végeztem, húztam egy tusvonalat, a szemhéjárnyaló ceruzával kihúztam a vízvonalam.(Illetve a tusvonal 'farkincája' alatt is) Ezután következett a bronzosító,pirosító és a highlighter. A pirosító az almácskákra, a bronzosító az arccsont alá(illetve az orrom 'széleire'), ezek felé pedig egy leheletnyi highlighter, amelyből az orromra is jutott egy kevés. Befejezésül pedig a púder,rúzs és a szempillaspirál következett..

A végeredmény pedig ez lett:




Nem lett egy nagyon erős smink, és a pirosító-bronzosítóval is csínján bántam,de szerintem egészen vállalható lett. :D Bár van még hova fejlődni, ez tény. :) 
Én ezt a sminket egyébként nappal hordom, estére pedig jöhet a füstös szem fekete szemhéjtussal. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése