Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 14., szerda

Smink | Egyszerű füstös

Végre elérkezett a második sminkes bejegyzésem. A mai napon egy egyszerű füstös sminket hoztam nektek, melyet lépésről-lépésre mutatok be fotók segítségével.


Sürgősen be kell szereznem egy készüléket, amellyel szépen tudok fotózni,mert a mostani telefonom kis 2MP-es kamerájával készült fotók nem adják vissza a színeket. Remélem, hogy ez az utolsó smink, amelyet ilyen minőségben fotóztam. De akkor kezdjük is.

Ezeket a termékeket használtam a smink elkészítéséhez:


Aden fekete szemhéjtus
Miss Sporty Studio Colour Mono Szemhéjpúder 101 Night
NYC Natural Matte púder
Essence Soft Touch Mousse 04 Matt Ivory
Rimmel ScandalEyes by Kate szempillaspirál
Essence I love stage szemhéjpúder alap
Essence eyebrow szett
Catrice Mono szemhéjpúder 630 Fancy a Coppa Tea?
Essence match2cover korrektor

Először az alapozással indítottam:


Majd következett a korrektor és a szemhéjalap:


Ezután a szemöldököm raktam rendbe:


A szememre a Catrice már kivont(és többször emlegetett) szemhéjpúderét helyeztem fel, mely egy csillogó halvány barnás-pezsgős szín. 


Trükk: arckrém tubus végének a segítségével felhelyeztem a fekete színt a szemem széléhez. Így egyenes vonalat tudunk 'húzni', ráadásul nem kenődik el alatta. Ezt meg lehet csinálni például cellux ragasztóval is. 


A színt kicsit elsatíroztam:


Jöhetett a fekete tusvonal...


... majd pedig a szempillaspirál, és még csempésztem a mélyítő vonalba+ a szélére egy kis feketét. :)


Végül az i-re a pontot a púderrel tettem. Most nem használtam pirosítót és bronzosítót, nem éreztem szükségesnek.



Ahogy néztem magam, kicsit üresnek éreztem az alsó szempillasorom, így oda is felhelyeztem egy kis fekete szemhéjpúdert és spirált.

A végeredmény pedig ez lett:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése