Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 9., péntek

Testápolás,avagy mely termékeket használom?

Nem vagyok az a nagy testápolós fajta, aki zuhanyzás után rögtön nyúl a krémekért, és az egész testét bekeni. Azonban van két termék, amit nagyon szeretek, és alkalomadtán szívesen használok. :)


Az egyik ilyen termék a Fruttini Milky Orange testpermet. Egyik barátnőmnél láttam ilyet először, és amikor magára fújta rögtön megcsapott az a nagyon finom cukorka illat. Egyből beleszerettem és nem sokkal utána meg is vettem. 200ml-es, amiért a 895Ft szerintem egészen elfogadható ár. Valódi narancskivonatot és mandulaolajat tartalmaz. Nekem nagyon bevált, fújás után elillan az az émelyítő cukorka illat, ráadásul puhává teszi a bőröm. Több illatban lehet kapni, úgyhogy bátran ajánlom testápoló helyett vagy mellett. Nyáron viszont nem, mert tuti, hogy minden bogár,méh,darázs megtalálna minket :D


A másik termék egy Fa Sensual&Oil testápoló. Említettem már fentebb, hogy nem vagyok az a nagy testápolós fajta, nincs is rá annyira szükségem, mert nagyon ritkán van kiszáradva a bőröm( kivéve az arcomon). Azonban úgy éreztem, hogy jó lenne beruházni egy nagy kiszerelésű krémre, amely szükség esetén, vagy csak úgy kényesztetésképpen ott állhat a polcomon. Ennek a testápolónak megtetszett az illata, és az ára, így beraktam a kosaramba. Nem bántam meg. Nem ragacsos, elég hamar beszívódik, valóban puha lesz a bőröm és az illata is nagyon finom. Három féle olajat tartalmaz, úgyhogy száraz bőrűeknek nagyon hasznos kis termék. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése