Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 30., péntek

Teszt | Miss Sporty Cat's Eyes Liner

A Miss Sporty Cat's Eyes Liner tusfilcet teszteltem.


A folyékony tusokat kedvelem a legjobban, de szerettem volna kipróbálni a tusfilcet is. Azért erre esett a választásom, mert akciós volt a drogériában, egy dolgot azonban nem vettem észre, hogy ez nem fekete, hanem zöld. Már napok óta használom, és igazából addig nem is tűnt fel, amíg nem kezdtem el fotózni a bejegyzéshez :D Hozom a formám. 



Na de térjünk rá a termékre. Egyszerű fekete csomagolása van, rajta ezüst betűkkel. 1,6g-os, színárnyalata pedig 004-es miaowww green.



Két helyen is fel van tüntetve, hogy milyen színű a tus: a kupakon felirattal+ az alján is. Szóval én nem figyeltem eléggé, bár mentségemre legyen, hogy megtévesztett a tiszta fekete csomagolás. :D


De ugye, hogy nem lehet megállapítani, hogy ez zöld? :D Amúgy egész szép vékony vonalat lehet vele húzni. A tartóssága pedig 110%....a szemhéjamról nem tudom leszedni se sminklemosóval, se meleg vízzel, se szappanos vízzel. 


Jó erősen megdörzsöltem a kezemen levő csíkot....alig kopott valamit.


Majd sminklemosóval próbáltam leszedni. Nagyjából sikerült, de azért egy halvány csík maradt. 


És íme, így néz ki a szememen. Most már látom, hogy ez zöld, csak a sötétebb fajtából. :) Gyorsan lehet vele dolgozni, bár nem tudok olyan precíz vonalat húzni, mint a folyékony társaival. Ezt kevesebb, mint fél perc alatt készítettem el, ami szerintem egész jó részeredmény. 

Összességében annyira nem rossz termék ez, de én inkább maradok a folyékony tusoknál. 
Kíváncsi leszek, hogy ha majd fogyogatni kezd, akkor is ilyen erőteljes lesz-e a színe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése