Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 16., péntek

Teszt | Miss Sporty Studio Colour Mono Szemhéjpúder

Mai tesztalanyom ez a Miss Sporty szemhéjpúder.

Szerettem volna egy jó erős, fekete szemhéjpúdert, amivel füstös sminkeket tudok készíteni. Nem használtam még Miss Sporty márkás szemhéjpúdert, úgy voltam vele, hogy egyszer ki kell próbálnom. 



A 101-es Night árnyalatot vettem meg, bár a többi is szín is tetszetős volt számomra. :) De mivel feketéért mentem, így legyőztem magam és feleslegesen nem pakolgattam a kosaramba.
A doboza elég egyszerű átlátszó műanyag, fekete betűkkel. Könnyen felnyitható és masszív. 


Készítettem fotót vakuval és nélküle is. Jól látható, hogy (szerencsére) nem vitték túlzásba a csillámot, pont annyi van benne, amennyi kell. A kezemre alap nélkül vittem fel az ujjam segítségével. Előnye, hogy nem porzik és nagyon szép, erős fekete színe van. Alappal pedig elég sokáig bírja a szemhéjamon. Árára már nem emlékszem pontosan, de 500Ft körül vettem. 

Már készült olyan sminkes bejegyzésem, ahol használtam ezt a szemhéjpúdert, szóval akit érdekel az kattintson a linkre. :)

Összességében meg vagyok vele elégedve, szerintem nem is szükséges róla többet írni. 5/5*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése