Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 11., vasárnap

Teszt | Rival de Loop Szemhéjárnyaló ceruza

Ma a Rival de Loop 11 Frosty White szemhéjárnyaló ceruzát szeretném bemutatni.



A Rival de Loop márka sminktermékei nem is olyan régen kerültek a Rossmann üzlet polcaira. Sajnos a környékünkön nincsen még, ezért webáruházból rendeltem 1-2 dolgot. Errő már írtam egy korábbi posztomban. Legszívesebben minden termékét kipróbálnám, mert elég pénztárcabarát árral rendelkeznek, másfelől sok pozitív véleményt olvastam róluk. De mivel az én péntárcám sem végtelen :D, így lekorlátozódtam olyan termékekre, amelyekre valóban szükségem van. Így esett a választás többek között erre a szemhéjárnyaló ceruzára.


A termék 399 Ft-ba kerül és 1,8 g-os. Egyszerű fehér-fekete színű, tetején átlátszló kupakkal, ami egész jól zár. Az állagával is meg vagyok elégedve, nem kemény, de nem is puha, pont a kettő közötti átmenet. 


Én igazából alapvetően nem szemhéjárnyalóként szerettem volna használni, hanem vízvonalra,belső szemzugra és a szemöldök alá. A vízvonalamon kicsit halvány, viszont a belső szemzugra és szemöldök alá tökéletes. Kipróbáltam a szemhéjamon is alapra, azonban 2-3 óra elteltével már megült a redőkben. Viszont szép volt egy fekete tusvonallal. :)

Úgy gondolom, hogy nem szükséges hosszabban írni róla. Szép színe van, kellemes állagú, jó az ára. Ha pontoznom kellene, akkor 5/4-et adnék neki, de csak azért, mert alappal nem marad sokáig a szemhéjamon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése