Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 13., kedd

Teszt | Rival de Loop Young Baked Highlighter

Ismét egy Rival de Loop termékről szeretném megosztani a tapasztalataimat.


Ez pedig nem más, mint a márka highlightere 01 Moon Dust színárnyalatban. Sosem használtam még highlightert, ezért nincsen összehasonlítási alapom, szóval kizárólag erről a termékről szeretném leírni a véleményemet. Egyébként 599Ft-ba kerül, és ennyi pénzért elég nagy mennyiséget (13g) kapunk. Szóval gyanítom, hogy sokáig elég lesz.

Na hát akkor lássuk először a termék külsejét. Egészen erős műanyag doboza van, fehér felirattal. Egyszerű, mint a legtöbb RdL termék esetében, amivel mondjuk nekem különösebb bajom nincs, bár szeretem az olyan termékeket, amelyeknek a csomagolása kicsit különlegesebb. De ennyi pénzért azért nem várharom el ezt. :D


Próbáltam lefotózni természetes fényben, illetve vakuval is. Bár így körülbelül úgy néz ki, mintha két különböző termék lenne. :D A színe szép, szolíd. Van benne azért bőven csillogás, de mégsem néz ki úgy vele az ember, mint egy diszkó gömb. Persze nekem először sikerült túlzásba esnem, és egy nagy csík csillogás keletkezett az arcom mindkét oldalán. De gyakorlással ki lehet tapasztalni, hogy mennyit kell felvenni ahhoz, hogy jó legyen. 


Interneten sokan írták, hogy szemhéjpúdernek sem utolsó, úgyhogy mindenképpen ki fogom arra is próbálni. :) Így,ahogy nézegetem még hasonlít is a színe az egyik kedvenc Catrice szemhéjpúderemre.

Összességében meg vagyok vele elégedve, teszi a dolgát, jó a színe, olcsó, nagy adag. De én személy szerint nem érzem szükségességét a mindennapokban. Inkább különlegesebb eseményekre tudom elképzelni, amikor több időt eltöltök a tükör előtt az arcom kontúrozásával. Na de ez tényleg nem von le semmit az értékéből, mert ennyi pénzért, ekkora adag, ilyen szép árnyalattal nem lehet más, csakis maximális pont. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése