Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 20., kedd

Teszt | Rival de Loop Young Smokey Eyeshadow-Pencil

Ma következzék a RdL Smokey Eyeshadow-Pencil bemutatása, melyet még január elején vásároltam.

Amikor megláttam a RdL Young sminktermékeket, rögtön tudtam, hogy nekem ez a ceruza KELL! Nagyon szeretek füstös sminket készíteni, viszont azt nagyon utálom, amikor a fekete szemhéjpúder nem csak a szemhéjamra, hanem a szemem alá is kerül. Ezzel a ceruzával viszont a problémám megoldódhat. Nagy reményekkel telve vágtam hát neki a tesztelésének.


499Ft-ért vásároltam meg a 01-es Black is black árnyalatban. Van egy másik változata is, a 02-es Touch of Glamour, amely a lenti fotón látható.


Na de térjünk vissza a Black is back-re. A termék elég egyszerű, fekete alapon ezüst betűkkel, átlátszó műanyag kupakkal. Tekerős,aminek nagyon örülök, jobban szeretem, mint a faragós fajtákat. Kitekertem teljesen, hogy lássátok, mennyi 'anyag' van benne. Szerintem elég sok. :) Az állaga pedig kellemesen puha,krémes.


Húztam egy csíkot a kezemre, ezzel tesztelgettem. Csak egyszer futottam végig vele, ráadásul próbáltam nem erősen rányomni. 


A következő képen már elkenve látható,ehhez egy applikátort használtam. 


Próbáltam lemosni vízzel, de nem sikerült, pedig jó erősen dörzsöltem is.


Az utolsó fotón pedig a szemhéjamon látható, alappal kb. 7 óra viselés után. Sokkal erősebbre is el lehet satírozni,de ez egy nappali sminknek készült, ezért halványabb. Simán kibírta a 12 órát is, ugyanígy nézett ki este.



Összegzés: Nem tudok mást írni, minthogy nagyon meg vagyok vele elégedve. Olcsó, jó az állaga,tartós és ennyi pénzért elég sokat kapunk. Könnyen lehet vele dolgozni az alsó szempillasorban is. Ha túl halványra maszatoljuk el, akkor nyugodtan rá lehet dolgozni többször is. Nem igazán tudok hibát találni benne, engem meggyőzött. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése