Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 4., vasárnap

W7 in the nude paletta Teszt

Elérkezett az idő arra, hogy az egyik kedvenc palettámat bemutassam. Ez pedig nem más,mint a W7 in the nude, melyet az ebayről rendeltem 2400Ft-ért.


Régóta vonzottak az Urban Decay-féle paletták, de nincsen annyi pénzem, hogy tizenezreket költsek rájuk, hát utánajártam, hogy milyen hasonlóak léteznek. Így bukkantam rá a Makeup Revolution-re és a W7 in the nude-ra. Hosszas mérlegelés után azonban e mellett döntöttem.

Amikor megérkezett, rögtön lefotóztam, de így utólag visszanézve nem lettek a képek annyira jók, és nem adják vissza azt, hogy milyen gyönyörűek a színek. 




Először kezjdük ismét a külsejével.  A dobozát nagyon szeretem, mintha egy tolltartó lenne, masszív és jól védi a szemhéjpúdereket. Ráadásul jól zár, így tuti nem nyitódik ki, ha éppen a táskában csücsül az egész napos loholásban. Adtak hozzá egy applikátoros ecsetet, használom rendszeresen és különösebb gondom nincs vele. 

A színekről: meseszépek! Mindegyiket kipróbáltam már, jól lehet velük készíteni természetes, nappali sminket és éjszakai,bulizós sminket egyaránt. Találunk benne mattot is a főként fényes-csillogós színek mellett.

A színek balról jobbra a következők: Fashionista, Tokyo, Mud Slide, Coffee Cup, Bad Manners, Alice, Sun Kissed, Copper Pot, Marilyn, Venice, Angel és Latte.
Szerintem ezek azok az árnyalatok, amelyek zöld,kék és barna szemhez is egyaránt passzolnak.:)

Kicsit porzik, de nem túlzottan. Alappal pedig egy egész napot kibír. (Majd az alapról is lehet írok majd, mert egészen decemberig eszembe se jutott, hogy használjak. Csak aztán jött egy rossmann leárazás-mindig azok a fránya leárazások- és gondoltam megveszem az Essence szemhéjalapját. Azóta mindig ott van a neszeszeremben.)

Na de visszatérve a palettára. Egyetlen problémát tudok felhozni: néhány szín esetében többször át kell futnom vele a szemhéjamon ahhoz, hogy jól látszódjon. Bár lehet csak azért okoz ez gondot nekem, mert alapvetően az erősebb szemsminkeket részesítem előnyben. 

Összegzésként pedig csak annyit írnék, hogy én nagyon-nagyon szeretem ezt a palettát! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése