Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. január 7., szerda

Zsákmányok a Rossmannból

A mai bejegyzés a tegnap vásárolt (és webáruházból rendelt) termékeimről fog szólni. Lássuk is:


Amikor megtudtam, hogy a Rival de Loop márka piacra dobja Magyarországon is a sminktermékeit, felcsillant a szemem. Főleg akkor, amikor megláttam az árát, ugyanis elég pénztárcabarát termékekről van szó. Gyorsan írtam is a Rossmann Magyarországnak, hogy mely üzletekben található meg....hát amilyen peches vagyok,a környékünkön még nincs (és ki tudja, hogy mikor lesz). Így hát két barátnőmmel webáruházból rendeltünk meg 1-2 terméket. Többek között erről is szeretnék írni ma, hogy mik a tapasztalataim a rendeléssel kapcsolatban. De először lássuk a zsákmányokat:

1. RdL Young szemhéjárnyaló ceruza 11 Frosty White
2. RdL Young Smokey Pencil szemceruza 01 Black is back
3. RdL Young Baked highlighter kiemelő fény 01 Moon Dust

Többet nem írnék róluk, mert majd használatuk után külön bejegyzésben szeretném bemutatni őket, de annyit elmondhatok, hogy elég ígéretesnek tűnnek. :)

Persze ma benéztem az üzletbe is abban a reményben, hogy már az essence állványon a kifutó termékekkel találkozom( a Catrice esetében meg is lepődtem, hogy ilyen hamar kikerültek), de nem. Így hát csak egy tonik és egy fülbevaló-csomag jött velem haza. :)


Na de akkor beszélek a Rossmann webáruházról. Vasárnap rendeltem meg a termékeket, amelyek már kedd reggel 7 óra körül a megadott postán csücsültek. Én PostaPont-ra kértem a csomagot, ezért 999Ft-ot kell fizetni pluszba, ha a vásárlás 7999Ft alatt van.(ha MOL kútra kéred,akkor is ennyi). Ha viszont a házhoz szállítást választod, az 1199Ft-ba kerül. Mivel mi többen rendeltünk, így ez a fejenként 333Ft nem sok. :) És tényleg megérte ráfizetni, mert nagyon tetszenek a termékek. :)



Dobozban érkeztek a termékek, jól leragasztva.


Ráadásul buborékos csomagban, hogy még véletlenül se sérüljenek. Szóval teljesen meg vagyok elégedve a szolgáltatással. Gyors, biztonságos. Így amíg nem lesz itt a közelben RdL állvány,(és esetleg többen rendelünk) addig webáruházból fogom beszerezni ezeket a termékeket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése