Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 28., szombat

Ebay | Blézerek tavaszra

Kicsit régen jelentkeztem, de nem volt semmi olyan témám, amiről szívesen írtam volna.

Azonban eszembe jutott, hogy holnap már március 1, ami remélhetőleg azt jelenti, hogy hamarosan eltehetjük a téli öltözékeket, helyettük pedig előkerülhetnek a vidám, tavaszi felsők, cipők, kabátok. Ilyenkor alapdarabnak számít a blézer, amit nagyon jól ki lehet használni hétköznapi, elegáns, de sportos öltözékekhez is. Szemezgettem hát az ebayen, lássuk mire jutottam.


Tetszik ez a mustársárgás színű blézer, amely nagyon jól feldobja az egyszerű farmer-póló összeállítást. Az ára sem vészes ~2900Ft-ért lehet megvásárolni.


Nagyon érdekes és szokatlan számomra ez az elől hosszú, hátul rövid,húzott blézer, ami meg van bolondítva egy kis fekete szegéllyel.


3. Kék csoda  US $15.49
Ez a blézer nem csak a színe miatt tetszett meg, hanem a fazon és az oldalán levő 2-2 zipzár miatt is.


Ez is egy egyszerű blézer, melynek a különlegességét a két oldalt végig elhelyezkedő gombok adják. Kékben különösen tetszik. :)


Ennek az ára már kicsit borsosabb, mint az eddig bemutatott daraboké, de annyira megtetszett ez a virágmintás darab, hogy nem akartam kihagyni. Ezt el tudom képzelni egy nyáresti buliban világos farmerrel és fehér toppal. 


Masni mániásként nem hagyhattam ki ezt a cuki darabot.....egyszerűen imádom!!

Furcsa ez a színkombináció, ráadásul a cipzár megoldás is szokatlan, de pont ezért lehet ütős darab ez a blézer. Bár én nem tudom magamon elképzelni, azért biztos akad olyan, akinek tetszik.


8. Tüzes darab US $16.73
Tetszik ez a piros szín, nagyon szép elegáns, de a cipzár miatt simán el tudom képzelni sportosabb összeállításban is. 


9. Csupa csipke US  $7.46
Régen nem voltam érte oda, de ma már nagy kedvencemmé vált a csipke. Ebben a blézerben is ez tetszett meg. Ráadásul nagyon olcsó, ingyen postával ~2000Ft-ért már meg lehet vásárolni. 

Ennyi lett volna mára ez a blézeres bejegyzésem. Az ebayen ezeken kívül még számos darabot meg lehet találni, úgyhogy aki nem fél a külföldi vásárlásoktól és a méretektől, annak ajánlom, mert nagyon csinos darabokat árulnak.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése