Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 5., csütörtök

Ebay | Körömnyomda készlet

Megérkezett végre a körömnyomda készletem Kínából.


Megfogadtam, hogy be fogom mutatni majd azt a pár terméket, amit rendeltem az ebay-ről, de az alapozó szivacsom még nem érkezett meg, így ma csak a körömnyomda készletről írok: a kis csomag tartalmaz egy bélyegző párnát, kaparót és egy sablonlemezt. 270Ft-ért vásároltam, ami szerintem nem pénz érte, ráadásul olcsón lehet további sablonlemezeket is rendelni hozzá.





Már próbálgattam a masnit megcsinálni a körmömre, azt hittem kicsit könnyebb lesz, de látszik, hogy még gyakorolnom kell. Azért hoztam egy fotót róla.


Én meg vagyok ezzel a készlettel elégedve, mert ha tökéletesen nem is, de elsőre sikerült megcsinálnom az egyik mintát. Majd a későbbiekben szerintem rendelek még további lemezeket, de egyenlőre elég ennyi a gyakorláshoz. :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése