Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 8., vasárnap

Ebay | Masni mánia

Már viszonylag régen készítettem ebayes bejegyzést, amelyben sok-sok szép dolgot mutatok be, így hát a mai napon ezzel készültem. :)


Nagyon szeretem a masnis dolgokat, legyen az ékszer, ruha, táska stb. Az ebay pedig bővelkedik ilyen termékekben, így hát némi kutatás után találtam 12 olyan masnis (főként) ékszert, amit egyszerűen muszáj bemutatnom! Na de kezdjük is, mert viszonylag hosszú lesz a bejegyzés.:)


1. Karkötő US $1.65
Egyszerű kis masnis karkötő, különlegességét a szalag adja, amivel végig van kötögetve az ékszer. Többféle színű szalaggal lehet kapni, szerintem a többivel nem néz ki annyira jól, de akit érdekel, az meglesheti. :) 


2. Fülcsont ékszer AU $ 1.00
Ez egy annyira cuki ékszer, hogy rögtön beleszerettem. Én mondjuk annyira nem tudnám kihasználni, mert folyton kiengedve hordom a hajam, de aki összefogja, vagy esetleg rövid hajú, annak nagyon jól látszódhat a fülében. :)


3. Gyűrű US $7.59
Nagyon szép, mutatós masnis gyűrű swarovski kristyályokkal. Alapvetően nem szeretem a gyűrűket, de ezt tuti hordanám. :)


4. Óra  GBP 1.88
Órából sosem elég, főleg, ha szép, csillog, masnis és olcsó. :D Egyébként többféle színben lehet kapni. 


5. Hajcsat/hajdísz 1.  AU $1.67
Kár, hogy nem igazán áll jól összefogva a hajam, mert annyira fel tudja dobni egy-egy ilyen csat az ember megjelenését. Na de akinek esetleg tetszik, az lesse meg. :)


6. Hajcsat/hajdísz 2. AU $ 5.79
Ez már egy drágább hajcsat, nekem rögtön az ugrott be, hogy milyen jól nézhet ki egy esküvőn a konty felett. :)


7. Fülbevaló 1. US $2.59
Természetesen nem maradhatnak ki a fülbevalók az ékszerek soraiból. Annyira tetszik ez a púder és menta szín, hogy nem is tudok mást mondani rá, csak hogy tökéletes!


8. Fülbevaló 2.  US $1.40
A pöttyös az igazi.:) Ráadásul csak ~ 360Ft-ba kerülnek ezek a cuki darabok. 


9. Nyaklánc US $1.66
Találtam egy nagyon kis különleges nyakláncot, ami rögtön felkeltette az érdeklődésem. Arany színben is lehet kapni, de szerintem ezüstben sokkal szebb és elegánsabb. :)


10. Karkötő  GBP 2.69
Vintage masnis karkötő, melyet négy színben lehet kapni: kék,rózsaszín,fehér és fekete. Egyszerű, mégis nagyszerű ékszer szerintem. 


11. Bross US $2.97
Gyönyörű masnis bross, amely nagyon jól fel tudja dobni mondjuk a téli szövetkabátunkat. :)


12. Körömnyomda lemez AU $1.00 + postaköltség AU $0.29
Az eladónál 21 féle lemezkét lehet megvásárolni kb. 300Ft-ért. Nekem természetesen ez a több masnis mintát tartalmazó darab tetszett meg, amit meg is fogok rendelni. De megéri megnézni a másik 20-at is. :)

Remélem, hogy ezekkel a bejegyzésekkel, illetve az ebayes vásárlós posztjaimmal meggyőzhetek több embert arról, hogy külföldről rendelni nem olyan rossz dolog. Igaz kezdetben én is féltem, hogy nem érkezik meg a termék, átvernek és ugrik a pénzem, de ez a magyarországi rendeléseknél is megtörténhet. (Sőt, több ismerősömmel meg is történt sajnos.) Na de nem akarom negatívummal zárni a bejegyzést, nekem eddig minden termék megjött és úgy nézett ki élőben is, mint a képeken. Úgyhogy internetes vásárlásra fel! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése