Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 14., szombat

Elfogytak 1.

Már régóta terveztem, hogy elindítok egy 'elfogytak' bejegyzés- sorozatot, de csak mostanra lett annyi üres flakonom, tasakom stb., hogy írni tudjak. Lássuk is akkor őket.


1. Essence My Skin tonik 

Ezt a tonikot még kb. 500Ft-ért vásároltam meg a Müllerben és nagyon meg vagyok vele elégedve. Szépen leszedi a szennyeződést az arcomról, ráadásul a szememet is nyugodtan áttörölhetem vele, mert egyáltalán nem csíp. Már nem 1x vettem újra. Jelenleg egy Garnier tonikot használok, de szerintem tuti, hogy még a közeljövőben ismét megvásárolom ezt a terméket.


2. Aveo tusfürdő  ½ 

Az illatán kívül semmi problémám nem volt vele. Jól habzik, olcsó, és nem szárítja a bőröm. De tényleg az illatát én büdösnek találtam. Más illatban viszont ki szeretném majd próbálni, ha az összes tusfürdő elfogy itthon.


3. Balea Young dezodor 

Nagyon szerettem ezt a dezodort, mert az illata iszonyatosan tetszik! Nyáron nem bírná a kiképzést, de így a hűvösebb időkben megfelelő. Újravenném.


4. Prokudent öblögető 

Én nem találtam különbséget a drágább, és az olcsóbb öblögető között, talán annyi, hogy a drágább és márkásabb társai jobban csípik a szám belülről. Jó sokáig kitartott és nem is olyan drága. Újravenném.


5.  Clean and clear Morning Energy  

Nagyon szeretem az olyan arclemosókat, amelyekben gyöngyöcskék vannak. Ezt a Clean and clear terméket imádom! Szépen tisztít és nem durván dörzsöli a bőröm, ráadásul a lemosás után nagyon puha lesz. Nem tudok mást írni, csak azt, hogy mindenképpen újravenném. 


6. Balea arcmaszk ½

Szeretem a Balea arcmaszkjait, mert a legtöbbjével elégedett vagyok, sőt van kedvencem is. Ezzel sincsen semmi problémám, babapopsi puhává varázsolja a bőrömet, de szerintem van jobb arcmaszkja a Baleának. Azért szerintem újravenném.


7. Iseree vattakorong 

Gondolkodtam, hogy betegyem-e a vattakorongot ide, mert végül is nekem semmi problémám nem szokott lenni ezekkel a termékekkel. Általában azt veszem meg, ami olcsóbb, vagy éppen ahol járok fogom és leveszek egyet a polcról.  Egyébként újravenném ezt is, mint az eddigi összeset, amit valaha használtam. :)


8. Essence Soft Touch Mousse hab állagú alapozó 

A fő képen látható, hogy kettőt is lefotóztam ebből a termékből, sőt egy új, bontatlan is lapul a sminkes fiókomban. Nem hittem volna, hogy nekem egy alapozó ennyire be fog válni, egyszerűen imádom! Most sajnos nem tudom használni, mert szárazabb a bőröm, és ez jobban előhozza, de tavasszal,ősszel és nyáron verhetetlen. Szépen fed, könnyű felvinni akár kézzel is, pont jó az árnyalata a bőrömhöz, nyáron mondjuk elég hamar átfénylik, de szerintem egy termék sem bírja ki a 35 fokos meleget. Természetesen újravenném! :)


Hát ennyi lett volna ez a bejegyzés, ami elég egyoldalúra sikeredett, ugyanis szinte 100%, hogy mindegyiket újravenném.  Szerencsére ritkán sikerül rossz terméket vásárolnom. :)




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése