Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 6., péntek

Essence I ♥ Nude

Már írtam az Essence két trendkiadásáról, most pedig következzen az I ♥ Nude! Lássuk, hogy mik fognak érkezni hamarosan. :)


Márciusban kerülnek a termékek a drogériákba, szóval érdemes addig gyűjtögetni a pénzt.
Nekem egyébként nagyon tetszik ez a natúr vonal. Barack, bézs, barna... ezek az én színeim. :)  Egyszerű és nagyszerű trendkiadás, tökéletes nappali sminket lehet készíteni ezekkel a nem  hivalkodó színnekkel. 


01 vanilla sugar 02 cake pop 03 créme brülée 
04 sweet like chocolate 05 my favourite tauping 06 coffee bean

A felső sor színei annyira nem fogtak meg, de az alsó sor annál inkább. Ezek a barnás színek nagyon szépek, egyszerű füstös smink készítéséhez tökéletesek. A zöld és kék szemet pedig nagyon jól kiemeli a barna. 


01 Shy beauty 03 Taste the sweets 05 Just nude 06 Soft almond

Szeretem a nem túl csillogó, halvány szájfényeket. Ezek közül a Just nude árnyalat tetszik, kíváncsi leszek rá.


01 wearing only a smile 02 porcelain doll 03 come naturally 04 it's nude time! 05 cool nude

Már többször leírtam, hogy nem vagyok az a nagy rúzsmániás, de a barackos színeket kedvelem. A porcelain doll árnyalat nagyon megfogott, bár a többi szín is nagyon tetszetős.


02 I nude it 03 I'm lost in you 04 cupcake topping 05 pure soul 07 hope for love

Nem vagyok annyira oda a túl világos körömlakkokért, mert nehezen tudom velük kifesteni a körmeimet, ráadásul nem szeretek 2-3 rétegben dolgozni, mert már másnap lepattogzik a lakk. A hope for love és a cupcake topping nyerte el a tetszésem ebből az öt lakkból, lehet, hogy esetleg meg is fogom őket venni.




Lash Princess False Effect Szempillaspirál

Sokan dicsérik a Lash Princess szempillaspirált, így ha elfogynak majd itthon, akkor tuti, hogy ezt fogom megvásárolni. Nagyon szeretem az olyan spirálokat, amelyekkel műszempilla hatást lehet elérni. Remélem ezzel tényleg olyan hatást lehet majd elérni. :)

Kinek mi tetszik ebből a trendkiadásból?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése