Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 17., kedd

Haul | Csak pár dolog

Sajnos ismét kikötöttem néhány boltban, pedig nem igazán akartam semmit venni. (Na jó, kivéve egy-két 350Ft-os essence terméket) De egyszerűen ezeket a cuccokat nem tudtam otthagyni.


Először mutatnék két felsőt, amiket turkálóban találtam, 500Ft volt darabja, ráadásul a csipkés H&M-es. Semmi szakadás, semmi kopás vagy bolyhosodás, és ami a legjobb, hogy nem próbáltam őket, mégis pont jók rám. Érdemes néha elnézni egy-egy turiba, mert igazi kincseket lehet találni. :)



Betévedtem párom húgával a Reserved-be. Kár volt. Először a táskákon akadt meg a szemem, utána pedig egy pulcsin. A táskát még akkor megvettem, a pulcsit meg pár napra rá. M-es méret, de még így is nagy, amolyan lazulós. :)
Táska 8995-ről volt 3495-re leárazva, a pulcsi 7495-ről 3995-re. Eredeti áron tuti nem vettem volna meg őket. 




Természetesen a sminkcuccok sem maradhatnak ki a bejegyzésből. Az essence leárazásnál a How to make face wow dobozkát szerettem volna megszerezni, de nem sikerült. Így jött velem haza az All about candies paletta, az All about matt sminkalap és a füstös szem elkészítéséhez való sminkecset. A palettát és a sminkalapot már használom, eddig egész jók a tapasztalataim róluk. :)


Mostanában rá vagyok kattanva a kókuszos dolgokra. A Müllerben találtam ezt a deo spray-t, 265Ft-ot megért. Kifújva már nincs az az erős kókusz illata, és nem is annyira tartós, de nem is vártam tőle semmi csodát. 


Végül pedig hoztam egy doboz müzlit, ezt a Lidl-ben lehet kapni 400 Ft-ért. A doboz 8 db 25g-os hozzáadott cukor nélküli müzliszeletet tartalmaz. Nagyon fincsi, egészséges, és sokféle ízben lehet kapni: van mogyorós, csokis, almás, joghurtos-áfonyás, sima áfonyás és ez a csokis-banános.


Néztem még egyébként egy szép pizsit is a Reserved-ben, de már túl sokat költöttem, így fájó szívvel, de ott kellett hagynom :/ Viszont láttam Pusheen cicásat, lehet arra elkezdek gyűjteni, mert 8 ezerbe kerül. :D Megtaláltam a honlapjukon, úgyhogy meg is mutatom:


A honlapon egyébként többféle Pusheen-os pizsi van, az üzletben egyfélét láttam, de lehet, hogy még csak most töltik fel az üzletet az új kollekciókkal. Biztos vissza fogok még nézni, mert a rövidnadrágos nagyon érdekel. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése