Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 4., szerda

Januári kedvencek

Úgy döntöttem én is elkezdem a 'havi kedvencek' sorozatot. Nézzük akkor, mely termékeket szerettem januárban. :)


Ahogy a fotón látható, inkább arcápolási termékek szerepelnek a kedvenceim között.


1. Garnier Pure tisztító, pórusösszehúzó tonik
Látszik, hogy még nem használtam belőle túl sokat, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Nem szárítja ki az arcomat, szépen leszed minden szennyeződést, sminkmaradékot. Kicsit csíp ugyan itt-ott, de ez egyáltalán nem zavar. 


2. Clean&Clear Blackhead clearing
Nagyon szeretem az arcradírokat, amelyekben kis szemcsék vannak, mert amikor mosom vele az arcom, érzem, ahogy azok a kis gyöngyök leszedik a szennyeződéseket. Azt nem nagyon veszem észre, hogy kevesebb miteszerem lenne, de nagyon jó sima a radírozás után a bőröm és érzem, hogy tiszta. 

3. Axe Anarchy for Her
Ritkán vásároltam eddig deo spray-t, inkább a golyós dezodorokat részesítettem előnyben. Amikor megjelent ez az Axe, úgy voltam vele, hogy egy próbát megér. Jól döntöttem, amikor megvásároltam. Nagyon kellemes, nőies illata van, nem fogja meg a ruháimat, ami elég fontos szempont, ráadásul egy pörgősebb nap után is érzem magamon az illatát. Ez a második flakon, amit használok, de szerintem harmadjára is ez fog a kosaramban landolni. 


4. Balea frissítő,nedvességpótló maszk száraz bőrre
Először próbáltam ki ezt a balea maszkot, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Arcmosás után viszem fel a bőrömre, majd 5-10 perc után lemosom. Nagyon puha és sima lesz tőle a bőröm. 


5. Miss Sporty So Matte alapozó
A kedvenc hab állagú alapozómat kénytelen voltam lecserélni a téli időszakban, mert a bőröm szárazságát még jobban kiemelte. Nem akartam sok pénzt költeni és igazából nem is tudtam, hogy milyen folyékony alapozót vegyek. Ez a Miss sporty 700Ft-ra volt leárazva, megnéztem az árnyalatokat, majd egyet levettem a polcról. Nem régóta használom, kb. 1 hete, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Alapozó szivaccsal könnyen felvihető, közepes fedésű- ami nekem megfelel, így legalább nem lesz maszk-szerű a végeredmény, egész nap kitart és alig fényesedik át. 

Szóval ezek azok a termékek, amelyek elnyerték nálam a 'január hónap kedvencei' címet. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése