Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 19., csütörtök

Rendhagyó bejegyzés | Túró alapú pizza

Most egy kicsit rendhagyó bejegyzéssel készültem, de úgy gondoltam, hogy ezt a receptet meg kell mutatnom. :)


Kb. 1,5 hete áttértem egy egészségesebb életmódra, ami azt jelenti, hogy sokkal kevesebb cukros és fehér lisztes étel, több folyadék, több mozgás, este kevesebb vacsi jellemzi a napjaimat, Elsősorban fogyás céljából kezdtem el, mint mindenki más a tavasz közeledtével. :) A közösségi portálon találtam ezt a túró alapú pizzát és mivel minden hozzávaló volt itthon, hát elkészítettem a Párommal.

Remélem nem probléma, ha itt megosztom a recept linkjét: 



Nekem annyi a változtatás, hogy raktam rá 6 kis karika száraz szalámit+ edami sajtot is. Sajnos a sütőpapírral már korábban sem voltam megbékélve és most is bosszúságot okozott, ugyanis rásült a 'tésztám' és alig tudtam lekaparni az aljáról. Így én ezentúl inkább anélkül fogom csinálni. 



Szerintem ez egy nagyon szuper vacsora, nekem egy szelet elég volt belőle. Sőt, holnap ebédre is ez lesz a menüm. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése