Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 1., vasárnap

Szájra való termékeim

Már valamikor említettem, hogy nem vagyok az a nagy rúzs és szájfénymániás ember, de azért vásárolgatok néha.

Mindig nézegetem a rúzsokat, és sok szín nagyon tetszik, de egyszerűen nem tudom elképzelni magamon, főleg a feltűnőbb árnyalatokat. Biztos percenként bámulnám magam a tükörben, hogy éppen hogy néz ki, nem-e kentem el, görbén csináltam-e meg stb. Így hát inkább a világosabb, barackosabb árnyalatokra teszem a voksom. A képen 5 db szájra való terméket láthattok, 1 ajakbalzsamot 1 matt szájkrémet, 2 rúzst és egy színezett ajakápolót. Jelenleg ennyi termékem van ebben a kategóriában, mert már ki kellett dobnom 1-2 lejárt darabot.


1. NYC Expert Last 441 Traffic Jam

Nagyon sokáig vaciláltam, hogy vegyek-e egyáltalán vörös rúzst, de amikor le volt árazva 500Ft-ra, megvettem. Még csak itthon próbálgatom, tesztelgetem, de nekem ez túl erős, egyszerűen kényelmetlenül érzem magam, amikor viselem. Egyébként egész tartós, és már 1 rétegben is elég jó.


2. Catrice Pur Shine Colour Lip Balm 080 Sheers!

Ezt a Catrice ajakbalzsamot még nyáron vettem esküvőre. Látszik, hogy elég rendesen használom, mert már a felirat teljesen lekopott róla. Nagyon szeretem, mert nem egy erős szín és szép fényt ad az ajkaimnak. 1550Ft-ért lehet megvásárolni.


3. Catrice Ultimate Shine 270 What's AP-ricot?

Ez a mostani catrice kifutó termékek egyike. A barackosabb árnyalatokat nagyon szeretem, ezért is csaptam rá erre a termékre.  Még nem sokszor használtam, de teljesen meg vagyok vele elégedve.


4. Essence stay matt lip cream Velvet Rose

Ezt még kifutó termékként vásároltam meg már nem is tudom mikor. Ritkán használom, de ez is olyan fajta szín, ami nem a 'túl feltűnő' kategória. 


Labello Soft Rosé

Ez egy kedvenc termék, mert elég jól hidratál+ egy szép halvány rózsaszínes fényt kölcsönöz az ajkaimnak. Hétköznapokon általában ezt használom vagy pedig a színtelen ajakápolóimat.


Gondoltam megmutatom őket, hogy milyen színük is van. A NYC rúzs egy rétegben van, de ha két-három réteget ráhúzunk, akkor lesz igazán vérpiros. A Catrice szájfény kis visszafogott és nagyon fényes. A rúzs már erősebb barackos árnyalat, halvány csillogással, a matt egy elég krémes termék, a labello-t pedig alig látni, pont ez a jó benne. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése