Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 10., kedd

Tavaszi újdonságok | Kívánságlista

Lassacskán érkeznek az üzletekbe a különböző márkák tavaszi darabjai. Néhány dologra szükségem lenne, néhány pedig csak szimplán tetszik. Ezeket mutatnám be ebben a bejegyzésben.




1. Dzseki (F&F)

Mindenképpen szükségem lenne egy új tavaszi kabátra, ami kicsit nőies, kicsit sportos,nem rövid és világosabb színű. Ez a kabát az összes felsorolt tulajdonsággal rendelkezik, úgyhogy mindenképpen fel fogom próbálni az üzletben. Még khaki és piros színben lehet kapni, de most a kék színnel barátkozom, a téli kabátom is sötétkék. :) Bár kicsit húzós az ára, 13.900Ft, de ha jó minőségű és jól fog állni, akkor megéri majd megvenni. 

2. Blézer (H&M)

Szeretnék már egy új fekete blézert is( bár nem zárkózom el a sötétkéktől sem). Nagyon jól lehet kombinálni sportos és nőiesebb ruhákhoz is, szóval egy nagyon jól kihasználható ruhadarab. A képen látható blézert a H&M honlapján láttam, 5990Ft-ba kerül. 

3. Sneaker/ sportcipő (Deichmann)


Már van egy ugyanilyen cipőm szürke színben, nagyon szeretem, tavaly le se lehetett szedni a lábamról. :D Most megtaláltam kékben, és mivel nagyon rá vagyok kattanva erre a színre, így elképzelhető, hogy megveszem. 3490Ft-ért teljesen megéri, csak kérdés, hogy szükségem van-e még egy sportcipőre, lehet nem ártana már kicsit nőiesedni így 24 évesen. :D

4. Túrabakancs ( Decathlon)


Tavaly többször is voltunk túrázni, illetve kirándulni és nagyon nem volt jó ötlet utcai cipőben menni. Így hát lehet ebben az évben beadom a derekam és beruházok egy ilyen túrabakancsra, amiben azért mégiscsak jobb lenne mozgolódnom. Ár: 4490Ft

5. Hátizsák (Deichmann)


A hátizsákkal is ugyanaz a helyzet, mint a túrabakanccsal. Kirándulásra, túrázásra alkalmasabb egy hátizsák, mint egy oldaltáska. Ez pedig nagyon megtetszett, mert csíkos. :) Ár: 5490Ft

6. Masnis táska (Deichmann)


Míg egyes nők a cipőkért rajonganak, addig nekem a táska a mániám, ráadásul imádom a masnis dolgokat is, így ez a darab telitalálat számomra. Majd megnézem az üzletben, hogy pontosan milyen méretű, mert most egy nagyobbat szeretnék venni, amibe jó sok mindent be tudok pakolni. Ennek az ára 5990Ft.

7. Labello Lip Butter


Most rengeteg ajakkencém van, de ezt a kókuszos Labellot nagyon ki szeretném próbálni. Ugyanez a helyzet az Yves Rocher Noix de Coco parfümmel, így ha esetleg valaki tudja honnan tudnám beszerezni akár a 20, akár a 100ml-s verzióját, azt megköszönném. Sajnos itt nincsen Yves Rocher márkabolt, a webáruházban pedig nem találtam. Na jól elkanyarodtam a Labello-tól. :D Szóval ha fogyóban lesznek az ajakápolóim, akkor szerintem beruházok erre a kókuszos verzióra. :) Ár: 849Ft

8. Catrice Nude Illusion Púder


Még van a NYC mozaikos púderemből bőven, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tud ez a Catrice Loose Powder. Gondolom hasonló lehet,mint az Essence All About Matt fixáló kompakt púder, csak ez por állagú. Bár a Rimmel Stay Matte púdere is csábít nagyon, mert kipróbáltam a drogériában, és nagyon tetszett....na megint elkanyarodtam egy másik termék felé. :D Sajnos túl sok minden van, amit szívesen megvenne, kipróbálna az ember, csak hát a pénztárca nem végtelen. 

9. Essence Make Me Brow


A szemöldököm formázására port használok, de kíváncsi vagyok erre a gél szemöldök formázóra. Bár az én szemöldököm ettől sötétebb, így lehet, hogy elég egy barna szempillaspirált vennem :D Na mindegy, majd megnézek róla 1-2 tesztet az interneten és azután eldöntöm, hogy szükségem van-e rá. Jelenleg úgy érzem, hogy ki szeretném próbálni.

10. Essence Lash Princess False Lash Effect Mascara


A testvérét nem vásároltam meg, mert jelenleg két szempillaspirálom is van, de olyan jó véleményeket olvastam róla, hogy erről már nem szeretnék lemaradni.

Hát ez lenne a tavaszi wishlist.... bár ez még elég hiányos, mert még vagy 30-40 dolgot simán hozzá tudnék tenni, de felesleges, mert unalmas lenne egy olyan hosszú bejegyzés, másfelől csak fájdítanám a szívem értük. Ha viszont sikerül majd 1-1 darabot megvenni, akkor megmutatom majd! :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése