Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 9., hétfő

Teszt | Astor Quick'n Go!

Pár napja vásároltam ezt az Astor körömlakkot. Jöjjön hát akkor egy kis teszt róla.


A bejegyzés elején le kell szögeznem, hogy nem igazán szeretem a világoskéket. Azonban ahogy egyre idősödöm, úgy próbálgatok ki olyan színeket is, amikre korábban rá se bírtam nézni pl.: a rózsaszínt is messziről kerültem, manapság pedig szívesen vásárolok ilyen színű tárgyakat, ruhaféléket stb. 

Az Astor Quick'n Go! lakkokat előző héten akciósan lehetett megvásárolni a Rossmann drogériákban (lehet még most is), ha jól rémlik 650Ft-ért. Hirtelen döntöttem: megtetszett, különlegesnek találtam, így hát megvettem.



Ez a lakk a 378-as árnyalat, nekem babakéknek tűnik, bár nem igazán tudom meghatározni a színét. 
Egyébként 8 ml körömlakkot tartalmaz az üvegcse, ami szerintem ezért az akciós árért teljesen jó. 


Az ecset elég vastag, amitől először féltem, de egész szépen és gyorsan lehet vele dolgozni. 


Nem szeretek több réteget felvinni, mert nekem akkor nem olyan tartós, de sajnos kevés olyan lakkot találtam eddig, ami egy rétegben is szépen fed. A felső képen egy rétegben kentem fel a lakkot, látszik is jól, hogy itt-ott csíkos. 



Viszont két rétegben már egész jól néz ki. A körömlakk azt ígéri, hogy 45 mp alatt megszárad, ami nálam egyáltalán nem igaz,szerintem 3-4 percet minimum kellett várnom, ha nem többet. 

A vakus kép pedig egész érdekesen sikerült, mert türkiznek tűnik, de gondoltam feltöltöm ezt is. :)


Ez a fotó a 3. napon készült, itt már jól látható, hogy egy-két helyen elkezdett lepattogzani a körömlakk. 

Ha pontoznom kellene, akkor 5/3-at kapna Tőlem. Tetszik a színe és szép fényes a körmökön, akciósan megérte, eredeti áron nem vásárolnám meg. Negatívum, hogy két rétegben is néhol csíkosnak látom, nem szárad meg 45 mp alatt még a vékony réteg sem, ráadásul már a második nap végén jön le a körmeimről. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése