Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 20., péntek

Teszt | Garnier micellás víz

Elérkezettnek láttam az időt arra, hogy leírjam az eddigi tapasztalataimat a Garnier micellás vizéről.


Korábban már több blogon láttam, hogy mennyire népszerű lett a micellás víz használata. Én úgy voltam vele, hogy nincs szükségem rá, jól elvagyok a sminklemosó tejemmel, de aztán csak furdalt a kíváncsiság, hogy mitől tud ez többet, mint a többi  sminklemosó. Amikor betértem a drogériába, rögtön megtaláltam a Garnier-t, illetve a L'oreal-t, de ez nagyobb volt, és olcsóbb is, így e mellett döntöttem. Ha jól rémlik 1400 Ft körül fizettem a 400ml-es kiszerelésért. 


Körülbelül három hete használom minden este és még nem hiányzik belőle túl sok, úgyhogy szerintem 3-4 hónapot simán ki fog bírni. Ezért az árért pedig így elég gazdaságos.

Ahogy a papírján áll, ez nem csak egy sminklemosó, hanem egy általános arctisztító, amely nem csak tisztítja, de nyugtatja is az arcbőrünket, ráadásul nem kell leöblíteni. Így gyorsan, kíméletesen szabadulhatunk meg a sminktől, illetve egyéb szennyeződésektől, amelyeket a micellák mágnesként vonzanak magukhoz. Jah, és fontos még megjegyezni, hogy nem igazán van illata, úgyhogy bátran ajánlom mindenkinek, akinek ez egy fontos kritérium.


Eddigi tapasztalataim: Nem minden sminkterméket tud könnyen leszedni, volt már rá példa, hogy dörzsölnöm kellett a szemem: az egyik szemhéjtusommal és a szempillaspirálokkal kicsit meggyűlik a baja. Általában 2 vattakorong kell az arcom áttörléséhez. A micellás víz használata után én még szoktam tonikot használni, vagy arcradírt használni, mert annyira szeretem őket, ahogy pihe puhává teszik az arcom.
Egyébként ami nagy pozitívuma, hogy nem irritálja a bőröm, illetve a szememet se, úgyhogy bátran törölgethetem vele akármeddig. :) 

Összességében meg vagyok vele elégedve, bár ha elfogy lehet más márkától is ki fogok próbálni micellás vizet. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése