Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. február 13., péntek

Valentin napi ötletek

Holnap lesz Valentin nap, így arra gondoltam, hogy a mai bejegyzésben ezzel az ünneppel kapcsolatosan írnék pár sort. 


Valentin nap..... ha az emberek meghallják ezt, akkor két táborra szakadnak: valakik nagyon készülnek rá mindenféle szivecskés tárggyal, vacsorával, vörös rózsával stb., a másik részük pedig egyenesen utálja és nem ünnepli. 


Mi tavaly a párommal készültünk rá, én ajándékoztam tárgyakat is, de most megbeszéltük, hogy nem veszünk egymásnak semmit, hanem kiruccanunk valahova. Persze mindenkinek szíve joga eldönteni, hogyan is vélekedjen erről az ünnepről, de szerintem ezzel a nappal semmi gond nincsen, csak nem kell túlzásokba esni se a pénz, se pedig a szívecskék terén. :)


Ha esetleg valaki úgy dönt még ma, hogy szeretne valami apróságot ajándékozni kedvesének, akkor érdemes szétnézni interneten, mert rengeteg ötletet lehet találni, amit még talán meg is lehet valósítani holnapig. Én is szétnéztem és a következőket hoztam amolyan inpsirációként. :) 







Amint látható a fotókon, inkább a saját kézzel készített édességekre helyeztem a hangsúlyt, szerintem nagyon kedves ajándék készíteni csokis epret, trüffelt, muffint vagy pedig beszerezni egy fondue készletet. A kuponfüzetet is jó ötletnek tartom, mindenki olyan dolgokat írhat bele, amiket szeretne és tudja, hogy a párja örülne neki. De egy egyszerű szerelmes, széttörős kulcstartó is szerintem még belefér, nem egy 'túl sok' kategória. 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése