Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 20., péntek

Ebay mustra | Nyakláncok

 Mivel már elég régen jelentkeztem ebayes bejegyzéssel, ezért úgy döntöttem, hogy szétnézek kicsit a nyakláncok világában és bemutatok néhány mutatós darabot.


Hát igen, az ebay....egyszerűen nem lehet megunni, mindig lehet találni ott olyan ruhákat, ékszereket, sminktermékeket, amelyek megdobogtatják az ember szívét. De nem is szeretném szaporítani a szót, bemutatnám azokat a nyakláncokat, amelyekbe rögtön beleszerettem. :)


US $4.22
Hú, hát ez nekem rögtön megtetszett, főleg a szín miatt. Nagyon jól nézhet ki egy egyszerű, minta nélküli fekete vagy fehér felsővel. Egyébként lehet még rózsaszín, pirosas és sárga színekben kapni.


US $1.97
Nagyon szeretem a fekete-arany párosítást, ez pedig annyira kis különleges és feltűnő darab, hogy el is gondolkodtam rajta, hogy megrendelem. Lila és fehér színekben lehet még megvásárolni. Kevesebb, mint 2 dollárért pedig nagyon megéri.


US $1.29
Már megrendeltem fekete színben ezt a nyakláncot több,mint 1 hónapja,de nem érkezett még meg sajnos. Pedig annyira tetszik ebben a rózsaszínben, meg igazából mindegyik színben,amiben még lehet kapni. :)


US $2.80
Nem tudok sok mindent hozzáfűzni, egyszerűen megfogott ez a nyaklánc. Több színben lehet kapni, úgyhogy érdemes megnézni őket. 


GBP 1.76
Imádom a bézs színt, ez a nyaklánc pedig hihetetlenül jól mutat. Rögtön az jutott eszembe, hogy milyen jó lenne ezt felvenni mondjuk egy színházi előadásra. Ezért a kb. 750Ft-ért pedig igen megéri.


US $2.99
Elsőre talán túl soknak tűnhet ez a kristályos nyaklánc, de szerintem nagyon ütős darab lehet egy-egy különleges eseményre, mondjuk bálra vagy esküvőre. Az ára pedig nevetségesen olcsó. 


AU $2.88
Ezt egyszerűen imádom! Simán el tudom képzelni a hétköznapokon is. Érdemes megnézni a többi színben is,mert meseszépek!


C $2.47
Régóta rabja vagyok a vintage ékszereknek. Ez a nyaklánc pedig úgy szép, ahogy van. :)


AU $1.25
Végül hoztam azért pár egyszerű, visszafogott nyakláncot is. Ezeket egy eladótól be lehet szerezni kemény kb. 280Ft/db áron.  Mindegyiket meg lehet venni arany és ezüst színekben is.




Hát ennyi lett volna a mai ebay adag. 
Remélem akad olyan az itt bemutatott nyakláncokból, amely esetleg elnyerte néhány ember tetszését.:)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése