Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 3., kedd

Egy kis Haul

A mai napra hoztam egy kis Haul posztot, ugyanis az elmúlt kb. 2 hétben vásároltam azért néhány dolgot nagyon jó áron, ezeket mutatnám most be. 



Itt a városban már kifosztották a Rossmann állványokat, de egy közeli kisvárosban kíváncsiságból benéztem a drogériába. Meglepetésemre még a Road trip trendkiadásból is voltak megmaradt termékek. 


Ebből a két termékből mindenképpen szerettem volna még beszerezni, mert nagyon beváltak és megszerettem őket. Szerencsére még volt az alapból  2db, illetve a palettából is pár a kisvárosi Rossmannban, így lecsaptam rájuk. 


Nem vagyok oda a feltűnő furcsa sárgás-kékes-zöldes színekért, de gondoltam 350-ért kipróbálni megéri. Eddig csak a jobb felső két színt próbáltam ki, azok nagyon tetszenek. 


Ezt a smokey eye ecsetet is 350-ért szereztem be, nagyon jó vétel volt. Könnyen és szépen tudok vele füstös sminket készíteni. 


Ezt a kis vászontáskát is a kisvárosi Rossmannban találtam, 550-ért jutottam hozzá. Ha kinyitjuk,akkor olyan, mint egy tornazsák. :)


Íme :)


Szeretem ezt a Pennyben kapható 120 db-os vattakorongot. Sok van benne, nem morzsolódik és csak 230Ft. 


Ezt a hajgumi 'csomagot' is a Pennyben vettem. Többféle vastagságú,színű és erősségű hajgumi van rajta és csak 250Ft volt.


Már 1x vettem ilyen Prokudent szájvizet, és bevált, úgyhogy megint ez került a kosaramba. 450-ért simán megéri, mert sokáig elég.


Ezt a két terméket a Família Diszkontból szereztem be. Olyasmi üzlet, mint a 100Ft-os bolt, vagy a Goods Market. A nedves törlőkendő csak 150Ft volt, a HiGeen fertőtlenítő gél pedig 540Ft.( A drogériákban 700Ft-ot is elkérnek érte)


Végül pedig hoztam egy felsőt/vékony pulóvert, amit a turkálóból szereztem be. Érdemes néha benézni még annak is,aki esetleg ódzkodik tőle, mert márkás cuccokat szerezhetünk be olcsón. Ez H&M-es, ráadásul semmi szakadás, kopás,bolyhosodás nincs rajta....és mindössze 200Ft volt. 

Ennyi lett volna ez a kis poszt. Ha jól számoltam, akkor 3770Ft-ot fizettem ezért a sok termékért, ami valljuk be nem olyan rossz ár. :) Érdemes tehát jól szétnézni az üzletekben, ha van időnk. :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése