Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 4., szerda

Februári kedvencek

Eljött az ideje annak, hogy bemutassam a február havi kedvenceim.


Kinyitottam a sminkes fiókom, végignéztem a szobám és a fürdőszobám, de csakis arca való termékeket tudtam előszedni, amelyeket gyakran használtam februárban, és imádom őket. Lássuk is őket.


1. Road Trip ajakbalzsam
Még vannak Rossmannok, ahol lehet ezekből a kis tégelyes ajakbalzsamokból találni. Megtetszett a színe és a kiszerelése, ezért vettem meg. Azóta szinte mindennap ezzel kenem a szám, és szeretem.  Jól hidratál, bár nem higiénikus, így csakis itthon használom.


2. Essence All about Matt! alap
Már az előző bejegyzésben is írtam, hogy annyira bevált, hogy még beszereztem belőle 2-t. (Egyet nővéremnek adtam) Könnyű felvinni, és tényleg tovább bírja az arcom kifényesedés nélkül. Sajnálom, hogy csak ilyen kicsi tubusos és már nem lesz többet a drogériában.


3. Miss Sporty So Clear korrektor
Ezt a korrektort a szám alá, illetve a szemem alá használom és meg vagyok elégedve. Könnyű felvinni és elkenni, ráadásul a szín is megfelelő az arcom színéhez. 


4. Miss Sporty Cat's Eyes Liner 
Erről a termékről már írtam egy tesztet (ITT). Kezdetben voltak vele problémáim, először is azt hittem, hogy feketét vettem, aztán kiderült,hogy zöld színű. Másodszor nehezen lehet vele vékony vonalat húzni és szinte lemoshatatlan. Úgy voltam vele, hogy majd lassacskán elfogy, ha néha előveszem. Ami a vicces, hogy azóta szinte mindennap ezt használom és szeretem. :) 


5. Essence All About Candies paletta
Soha nem fogott meg ez a paletta a drogériában, így nem is gondolkodtam rajta, hogy megvegyem. De a leárazásnál úgy voltam vele, hogy ki kellene ennyi pénzért próbálni....megbántam, hogy korábban nem vásároltam meg. Eddig a kéken kívül minden színt használtam már és nagyon szeretem: visszafogott, nem túl csillogós, tartós, nem porzik annyira. Igazi tavaszi színek. :)

Igaz a mondás, hogy nem szabad elsőre ítélni semmivel és senkivel kapcsolatban. Hát úgy látszik, hogy a sminktermékek esetében is így van. Soha nem gondoltam volna, hogy cukorka színeket fogok a szemhéjamra kenni, a Miss Sporty márkával kapcsolatban is azért voltak fenntartásaim, ráadásul a filces tust is leírtam már az első használat után. De bebizonyították ezek a termékek, hogy próbálgatni, tesztelgetni kell őket, és akkor megkedvelheti az ember. :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése