Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 14., szombat

Haul | Rossmann, Dm, Spar, Möbelix, Turkáló

Ismét nem tudtam elkerülni a szokásos boltokat, drogériákat. Vásároltam is néhány dolgot, ezeket mutatnám be a mai bejegyzésben.


Én nagyon szeretem mások blogján olvasgatni, hogy miket vásárolt az adott héten/hónapban. Nekem ez az adag kb. 2 hét termése. :) Egyik sem tudatos vásárlás eredménye volt....vagyis a púder igen, ugyanis a kedvenc NYC-s mozaikos púderem eltört. Szerettem volna kipróbálni valami másat, a Rimmel vonzott, de végül a Catrice mellett döntöttem. 

Kezdjük először a drogériás termékekkel:


A körömlakkokat már bemutattam nem is olyan régen az egyik bejegyzésben. (LINK) A kéket még mindig nagyon szeretem, gyönyörű színe van. A fehér is tetszik, de sajnos három réteg mindenképpen kell, hogy látszódjon. 


A Catrice All about matt plus púdert 1049Ft-ért vásároltam a Rossmannban. Alapozó nélkül csak simán a bőrömön nem tart ki túl sokáig(mostanában rászoktam arra, hogy csak egy kis púdert helyezek fel), viszont alapozóra egész jól teljesít. Bár sajnos az orrom hamar átfénylik. Na mindegy, még tesztelés alatt áll. :)


229Ft-ért vettem ezt a pakolást szintén a Rossmannban. Majd szeretnék egy bejegyzést szánni rá, úgyhogy nem is írnék róla semmi mást. 


199Ft volt ez a két cuki akasztó a Rossmannban, egyszerűen nem tudtam otthagyni.


Nem akartam parfümöt venni, de annyira megtetszett az illata, hogy gondoltam kipróbálom. Azóta csak ezt fújom magamra és nagyon szeretem. Kellemes illat és tartós! Ja és csak 999Ft volt.

Következzen a Sparból és a Möbelixből származó két termékem:


Ez a gyönyörű üveg bögre 449Ft volt a Sparban. Véletlenül vettem észre, és rögtön beleszerettem, Párom meg is vette nekem. :) Jó vastag üvegből van, és csodás a mintája. 


Ez a cuki ajtódísz a Möbelixből van. Érdemes benézni oda, mert rengeteg tavaszi, húsvéti díszt lehet találni elég olcsón. Ez 399Ft-ba került, volt katicás,madárkás és csigás is. :)

Végül a kedvenc turkálomból származó felsőket mutatnám meg:






Az 500,600 és 700Ft-os napokon tértem be az üzletbe, amikor ezeket a cuccokat vásároltam. A halvány pink ujjatlan tunika és a csipkés kék felső H&M márkájú. A rózsaszín pulcsin a felirat tetszett meg: Young&Dangerous. A szürke mellényt egy egyszerű felkapós ruhadarabnak szántam, ugyanúgy, mint a barna színű kis kardigánt is. A barack színű felsőben a szín tetszett meg és a cipzár. 

Igaz, hogy sok terméket vásároltam, de kijöttem kb. 7500Ft-ból. Még mindig nagyon ajánlom mindenkinek nyugodt szívvel a turkálót, mert igazi kincseket lehet találni ott. Persze én se találok mindig jó cuccokat, de minden héten visszatérek és végignézem a kínálatot. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése