Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 30., hétfő

Márciusi kedvenceim

Mivel holnapután már áprilist írunk, így eljött az ideje annak, hogy bemutassam a március havi kedvenc termékeimet.


Március hónapban ezek voltak azok a termékek, amelyeket vagy a legtöbbször használtam, vagy pedig bizakodó vagyok velük kapcsolatban. Jöjjön is akkor egy kis magyarázat hozzájuk.

1. Catrice Ultimate Shine 270


Ez a rúzs kifutó termék volt a Catrice márkánál még télen. Azóta csak néha-néha próbálgattam, mert sajnos annyira száraz volt a szám, hogy nem mutatott jól rajta. Most már szerencsére nagyjából helyrejött, így örömmel kenem fel. Az tetszik az ilyen barackos árnyalatokban, hogy nem túl feltűnőek, mégis szépen mutatnak. Lehet még a későbbiekben szétnézek más márkáknál, és beszerzek más barackos árnyalatokat is. 

2. Dr. Immun sampon


Barátom használja már egy ideje ezt a gyógynövényes sampont. A hajhullás ellen, illetve hajdúsítás céljából vásárolta meg, és nagyon meg van vele elégedve. Már jó ideje szemeztem vele a zuhanykabinban, de nem mertem kipróbálni, mert sajnos az én hajam csakis a Head&Shoulders sampont viselte el, minden mástól jobban zsírosodott vagy korpásodott. De pár hete mégiscsak ezt vettem le a  fürdőszobában a polcról, és azóta használom. Eddig óriási változást nem látok a hajamon, de jó érzés vele megmosni, tisztának érzem a fejbőröm. Remélem tényleg a nagy része gyógynövény és használni fog idővel. :)

3. Spirit of wild roses parfüm


A dm-ben láttam meg ezt a parfümöt leértékelve 999Ft-ért. El kezdtem szagolgatni a Spirit többi fajtáját is, de ez tetszett meg, mert se nem túl édes, se nem túl virágos, hanem olyan pont kellemes illata van. Kb. fél napig simán kibírja rajtam, ami nekem megfelelő. Mindenképpen újra fogom venni. :)

4. Lovely matt szemhéjtus


Már erről részletesen írtam egy korábbi bejegyzésemben (LINK), így csak annyit írnék, hogy nagyon szeretem. Gyönyörű a színe, tartós, könnyű vele dolgozni és csak 400Ft-ba került. Kell ennél több? :)

5. Lovely Pump up szempillaspirál


Már annyi helyen olvastam erről a szempillaspirálról, hogy végre én is úgy döntöttem, hogy megveszem kemény 650Ft-ért. Kb 1,5 hete használom, de eddig lekörözi a Catrice és Rimmel spiráljaimat. Szeretem, hogy gumis a keféje és egész tartós, viszont micellás vízzel könnyen lejön. Mindenkinek ajánlom kipróbálásra! :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése