Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 26., csütörtök

Mi van a táskámban?

A mai napon jöjjön egy bejegyzés arról, hogy mik azok a dolgok, amelyek nem hiányozhatnak a táskámból. 


Először azt le kell szögezni, hogy táskamániás vagyok és azon belül is inkább a márkásabb darabokra csapok le. Persze nem a 15-30ezres kategóriára, de próbálok olyanokat vásárolni, amelyek több évig bírják a kiképzést. :)
Alapvetően azt vallom, hogy minél nagyobb a táska és minél több kis zsebe van, annál jobb! Általában jól megpakolom, úgyhogy tényleg strapabírónak és elég nagynak kell lennie. Jaj igen, és még az is fontos szempont, hogy át tudjam vetni a vállamon, a kis rövid szíjas táskák nem nekem valók. 

Lefotóztam azokat a dolgokat, amelyeket mindig minden körülmények között meg lehet találni a táskámban:


Vegyük is sorra, hogy mit miért tartok a táskámban.


Szerencsére nincs szükségem arra, hogy a neszeszeremet magammal vigyem bárhová is, mert egész nap ki szokta bírni a sminkem, még nyáron a 40 fokban is. Egy dolog van, amivel meggyűlik a bajom, az pedig az arcom kifényesedése, ezért kell a púder és az ecset, mert egy nap többször is le szoktam mattítatni az arcom, vagyis inkáb a T vonalam.



A tükör is elengedhetetlen kellékem, jelenleg egy régi Avonos paletta tetejét használom. Ez nem csak a púderezéshez kell, hanem ahhoz is, hogy megnézzem a hajam, illetve,hogy nem-e kentem el véletlenül a sminkem a nap folyamán.


Mostanában nagyon szárad a kezem és a szám, ezért a kézkrémre és az ajakápolóra is mindenképpen szükségem van. Jelenleg a Labello Soft Rosé,illetve a már forgalomból kivont Essence 24h Hand protection balm kiwis-csokis termékek lapulnak a táskámban.


Ehhez nincs mit hozzáfűznöm, ez is a kell kategória.


A kézfertőtlenítőt sem hagyhatom otthon. Régebben az olcsóbb Rossmann márkásat használtam, de attól nekem ragacsos maradt a kezem és nem éreztem így tisztának. Ez a HiGeen márkájú elég drága a drogériákban, 700Ft körül mozog, de a 100Ft-os jellegű boltokban meg lehet vásárolni 540-ért. Nem vagyok az a nagy tisztaságmániás, de utálom,amikor a kosztól ragad a kezem. Erre pedig ez a fertőtlenítő egy jó megoldás, na meg puhává is teszi a bőröm.


 Ami még megtalálható a tatyóban: pénztárca, személyi iratok, bérlet, telefon, toll és innivaló.

Ennyi lett volna ez a bejegyzés mára :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése