Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 11., szerda

Napi (k)öröm

Gyakran viselek géllakkot, de mivel csak holnap megyek a körmöshöz, így gondoltam beruházok valami szép tavaszias színű körömlakkra és kreálok egy szép,egyszerű manikűrt.


Végül két körömlakk landolt a kosaramban. Az Essence kifutó termékeknél találtam a 12 bejeweled árnyalatot 349Ft-ért, plusz ezt a gyönyörű NYC  320 Blue Sky árnyalatot, amelyből ez volt az utolsó darab. Azért tetszik annyira, mert kéknek is, de eközben zöldesnek, türkizesnek is tűnik, szóval igazi tavaszi szín. Am a NYC-s 9,7ml, míg az Essence 10 ml lakkot tartalmaz. 

Nem akartam túl sokat foglalkozni a festegetéssel, bár utólag belegondolva lehet elég lett volna csak a kék+ esetleg valami minta, de szerettem volna, hogy ne a megszokott egyszínűek legyenek a körmeim. Így csak a gyűrűsujjamra került ebből a feltűnő színből, a többi körmeimre az egyszerű fehér csillámos lakkot kentem.




A kék körömlakkba nagyon beleszerettem, egyszerűen mesés ez a szín. A fehér is szép a maga módján, bár 3 rétegben is csak a fény felé fordítva látható jól, lehet inkább fedőlakknak érdemesebb használni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése