Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 27., péntek

Outfit of the day

Nagyon szeretem az olyan bejegyzéseket, amelyekben napi szetteket mutatnak be a bloggerek. Gondoltam én is összeállítok egyet. :)


Igaz, hogy már délután van, de ezt még reggel alkottam meg, csak nem volt időm a bejegyzést elkészíteni róla. :) Próbáltam olyan szettet összeállítani, amelynek a darabjait meg lehet találni a boltok mostani,tavaszi kollekcióiban. 

Törekedtem az egyszerűségre, és a minél világosabb színek használatára. Én nagyon szeretem a kényelmes öltözéket, amelynek számomra alapdarabja a farmer és a lapos talpú cipő. Mostanában a felkapós kardigán nagy kedvencem, így ezt is beépítettem az öltözékbe. A fehér ing mindig jó választás, akár hétköznapra, ünnepségre vagy munkába vesszük is fel, mivel magassarkúval, sportcipővel,saruval, szóval bármivel hordhatjuk. :) Szerintem alapdarabnak számít ugyanúgy, mint a blézer vagy a fekete nadrág. Táskamániásként rögtön tudtam, hogy ez a Deichmannban megvásárolható púderes rózsaszín darab tökéletes választás lesz, ugyanis nagyon passzol a balonkabáthoz és a sálhoz. Nyakláncot is választottam, bár utólag végiggondolva simán elhagyható, egyébként egy egyszerű púder színű darabról van szó. 

Mivel egy tavaszi összeállítást készítettem, így a smink és a köröm is követné a mostani divatot. A körmeimre mindenképpen a Moyra Peach Collection valamelyik világosabb darabját használnám. 


A sminket pedig a visszafogottság jellemezné: egy kis alapozó,púder, barack árnyalatú pirosító, egy halvány szájfény, szempillaspirál, szemöldök formázó és esetleg egy vékony cicás tusvonal. Ezeket a termékeket tudnám elképzelni hozzá:


Hát ennyi lett volna mára ez a bejegyzés. Remélem aki idetévedt, annak tetszett az összeállítás. Én szívesen elfogadnám minden darabját. :) 

A termékek fellelhetősége,ára:
Ing / New Yorker 4.990 Ft
Farmer / New Yorker 8.990 Ft
Kardigán / Tally Weijl ~5.000 Ft
Kabát / Tally Weijl ~14.000 Ft
Nyaklánc / New Yorker 1.790 Ft
Sál / New Yorker 2.390 Ft
Táska / Deichmann 5.990 Ft
Cipő / Deichmann 5.990 Ft
A sminktermékek a Catrice és Essence kínálatából vannak. 











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése