Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 22., vasárnap

Rossmann Haul

Mostanában egyre több időt töltök a drogériákban, aminek meg is van az eredménye.


Pénteken és szombaton a Rossmann 33% kedvezményt nyújtott minden dekorkozmetikai termékre. Pénteken annyi mindent kinéztem, hogy inkább nem vettem semmit, de azért szombaton csak visszanéztem. Persze nem csak sminktermékeket vettem, ha már ott voltam, de figyeltem az akciókra. Bocsánat a fotók rosszabb minőségéért, de telefonnal készültek, mert jelenleg nem tartózkodom otthon.


Vásároltam egy körömlakklemosót, most az Isana acetonmentesére esett a választásom, 260Ft volt. Vettem még egy face food arcmaszkot is 230Ft-ért. (Már csak egy van a fotón,mert a másikat elhasználta nővérem.) Egyébként erről a termékről hamarosan hozok tesztet, mert nem első alkalommal használom már- ebből már sok minden kiderülhet. :) A Garnier krémből már csak ez az egy doboz volt féláron 750-ért, gondoltam kipróbálom, mert a tesztere alapján nagyon jónak találom az állagát és az illatát is. 


A következő fotón a dekorkozmetikai termékek találhatók. A -33%-os kedvezmény keretében vásároltam meg a NYC 575-ös árnyalatú szájfényét, illetve a faragót. A szájfény 400Ft volt, a faragó 235Ft. A NYC barna szemceruráját szemöldök formázásra szánom, az kemény 200Ft-ba került. Sajnos a lovely termékek nem tartoztak bele a hétvégi akcióba, de már régóta meg szerettem volna venni a sokak által imádott Pump up szempillaspirálját. Két napja használom még csak, de már most a kedvencem. Ugyanígy vagyok a Lovely Matt kék színű szemhéjtusával, ami kemény 400Ft volt.

Egyébként a Catrice Camouflage korrektorával szemeztem nagyon, de a teszterek alapján annyira sárgás tónusúnak tűntek, hogy nem mertem megvenni. 

Összessen 3125Ft-ot fizettem és olyan termékeket próbáltam venni, amiket mindenképpen el fogok használni, úgyhogy szerintem jó vásárt csináltam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése