Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 10., kedd

Teszt | CadeaVera Face 25+ pórustisztító tapasz

A mai bejegyzésben a Müllerben kapható pórustisztító tapaszról hoztam egy kis tesztet.


A Jimjams pórustisztító tapaszt szerettem volna megvásárolni (már volt róla teszt ITT), de gondoltam kipróbálok másfélét is, hogy kiderüljön, melyik válik be a legjobban.


Ezt a CV márkájú csomagot 655Ft-ért vásároltam, amely 6 db tapaszt tartalmaz. Mint a Jimjams esetében, itt is a három fő problémás területre lehet használni(homlok, orr és száj alatt), bár kifejezetten orr tisztítására ajánlják. 


A hátulján( és a tapaszok csomagjain is) le van írva, hogyan kell használni. Megtisztított bőrünket be kell vizezni, majd ráhelyezni a tapaszt, amit 10-15 perc elteltével pedig lehúzni. 




Én először nem vizeztem be eléggé a bőröm, így sikeresen elértem, hogy csak a ragacsos anyag maradjon az orromon. Másodjára már sikerült, vártam 15 percet és viszonylag könnyen lehúztam. Hasonló eredményeket produkált, mint a Jimjams. A kisebbeket egész könnyen eltávolítja, de a nagyobb miteszerek egy részét egyszerűen nem tudja kiszedni. Jöjjön is néhány undi fotó róla:

Ez az első alkalom, amikor alig szedett ki valamit, mert nem volt elég nedves az orrom.


Másodjára már azért sokkal jobban teljesített.


Összegzés: Ugyanazt mondhatom el, mint a Jimjams-ról Nem csodaszer, de mindenképpen érdemes néha-néha használni ilyen termékeket, mert nem drágák, és azért mégiscsak kiszed jó néhány miteszert. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése