Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 18., szerda

Teszt | Catrice All Matt Plus púder 015 Natural Beige

Ezen a mai szép, tavaszi napon a Catrice egyik púderének tesztjét hoztam el.


Nagyon sokáig használtam a NYC Mozaik púderét, előtte pedig az Essence és Miss Sporty márkák darabjait próbáltam ki. A Miss Sporty elég gyengének bizonyult, az Essence All About Matt fixáló kompakt púderétől pedig olyan lett az arcom, mintha lisztes volna, és nagyon sápasztott is. Először szerettem volna egy Rimmel Stay Matte-ot vásárolni, de valamiért mégis a Catrice állvány előtt álltam meg és ott kezdtem el nézelődni. Végül hosszas mérlegelés, tesztelgetés után az All  Matt Plus 015 Natural Beige árnyalatát vettem meg 1049Ft-ért.


Ezért a pénzért 10g púdert kapunk egy egyszerű, jól záródó dobozkában. Nagyon jól mutatnak egyébként a matt feliratok a púderben, de már az első 4-5 használat után kopni kezdtek, amivel persze semmi gond nincs.


A felirat szerint ez egy fénytelen púder, amely fényvisszaverő pigmenteket tartalmaz és szaténszerű, matt hatást biztosít. Minden bőrtípusra ajánlott, hosszantartó és olajmentes.


Én egy Essence ecsettel viszem fel az arcomra. Könnyű felvinni és nem nyújt maszkos hatást, nem porzik  annyira és illata sincsen. (Vagyis én eddig semmit nem éreztem:D) A színt sajnos nem sikerült 100%-osan eltalálnom, pedig elég fehér bőrű vagyok, de ez az árnyalat még így is túl világosnak bizonyult.Nem is tudom mi lett volna, ha a 010 Transparent-et veszem meg. Mondjuk ez nem a termék, hanem az én hibám, de mentségemre legyen, hogy a drogériákban található fények eléggé csalókák. Az arcomon pedig nem vagyok hajlandó próbálgatni,mert ki tudja, hogy ki milyen piszkos kézzel nyúlkált előttem bele a teszterbe. 

Na de térjünk vissza a termékhez. A tartósságával és a mattító hatásával vannak gondjaim. Sajnos csak kb. 3 órát bír ki, pedig még nincsen 15 fok sem. Főként az orrom, az arcom egy része és a homlokom fényesedik ki, aminek nagyon nem örülök. Próbáltam folyékony és hab állagú mattító alapozóval , sminkalappal, illetve alapozó nélkül is. De egyszerűen sehogy sem bírja tovább, a nap folyamán kénytelen vagyok újra púderezni, ha már nagyon elkezd zavarni a dolog. 

Összegzés: Nekem nem igazán vált be, a NYC Mozaikos púdere is tartósabb volt ettől. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy T vonalban iszonyatosan zsíros a bőröm, főleg a melegebb időkben, így még nem találtam egy olyan púdert sem eddig, amivel legalább 4-5 órát kibírt volna. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése