Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 24., kedd

Teszt | Face Food Antibakteriális Uborkás-almás Arcpakolás

Ismét egy teszttel érkeztem, most egy arcpakolásról osztanám meg a tapasztalataimat.


Nagyon szeretem az arcpakolásokat, elég sokfélét kipróbáltam már, de a Face Food-hoz még nem volt szerencsém....eddig. Úgy éreztem itt az ideje, hogy megnézzem mit is tud már csak azért is, mert sok pozitív véleményt olvastam róla az interneten. Többfélét láttam a drogériában, végül ezt az uborkás-almás verziót vásároltam meg kemény 229Ft-ért a Rossmannban. Ahogy a legtöb pakolás, illetve maszk, ez is 2 adagnyit tartalmaz, a kiszerelése pedig összesen 12ml.


A tasak hátulján le van írva, illetve illusztrálva is van, hogy pontosan hogyan kell alkalmazni. Kb. minden arcpakolásnál,maszknál előre megtisztított bőrre kell felvinni kihagyva a szem és száj környékét, majd 10-20 perc múlva lemosni. Minden bőrtípusra ajánlott, de érzékeny és sérült bőrre nem ajánlják az alkalmazását. Az összetevőinek a listája elég hosszú, így gyanítom, hogy nem a legtermészetesebb anyagokat tartalmazza. Íme az összetevőinek a listája a Krémmánia oldaláról:




A pakolás viszonylag sűrű,krémszerű, amely amikor felkenjük, akkor zöldes színű. Bőven elég egy tasak egy alkalomra, amit én általában nedves bőrre viszek fel. Így néz ki az arcomon:


20 perc elteltével fehéresebb színűvé változik és "megköt". Ha esetleg elmosolyogja az ember magát, vagy beszél, akkor elkezd töredezni. Lemosni nem olyan egyszerű, én általában 2 vattakorong segítségével oldom meg. 
Eredmény: Egyszerűen imádom ezt a pakolást, mert látszik, hogy jól megtisztítja az egész arcom, ráadásul még soha semmitől nem lett ennyire puha. Szárazságnak, zsírosságnak nyoma sincs utána.  Az illata pedig nagyon kellemes, ez sem egy utolsó szempont. Számomra ez a termék 5*-os. Mindenképpen újra fogom vásárolni, illetve a többi fajtáját is ki fogom próbálni. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése