Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 6., péntek

Teszt | Moyra No.53

A mai napon egy körömlakk tesztet hoztam az egyik kedvenc körömlakk márkámtól, a Moyratól.


Már régóta szerettem volna ezt megmutatni, de mivel nem egy őszi-téli szín, így megvártam, míg beköszönt a tavasz. :)
Nyáron vásároltam egy 100Ft-os boltban mindössze 399Ft-ért, ezért az árért pedig 12 ml-t kaptam. Akkor elég gyakran viseltem, mert iszonyatosan jól feldobta az egyszerű fekete-fehér összeállításaimat, ugyanis ez a szín nagyon neonos, feltűnő, barna bőrön pedig eszméletlenül jól mutat. Érdekes, de pár éve még könyörögni kellett volna nekem, hogy ilyet viseljek a körmeimen, de most már nagyon szeretem a feltűnő darabokat. :) 


Nem túl folyékony, de nem is sűrű, szerintem pont jó az állaga. Elég könnyű felvinni a körmökre, az ecsete pedig egyszerű, szokásos. 


A honlapjukon azt írják, hogy egy rétegben is jól fed.....hát én azért ezzel kicsit vitatkoznék, de két rétegben  már nagyon szép, és elég gyorsan megszárad. 





Próbáltam minél több fotót készíteni, de sajnos nem adják vissza 100%-osan a színt és a vibrálást. Egyébként 2 naposan fotóztam le a körmeimet és még semmi jele lepattogzásnak. Amúgy kb. 3-4 napig bírja, amivel elégedett vagyok. 

Összességében eddig még nem volt problémám a Moyra lakkjaival: olcsók, könnyen felkenhetőek, elég tartósak és számtalan színben kaphatók. Persze gondolom, hogy akadnak gyengébben sikerült darabjaik is, de én még szerencsére (kop-kop-kop) nem találkoztam velük. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése