Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 16., hétfő

Vidám Tavasz | Csipke,csipke mindenhol

Elérkezett a Vidám Tavasz harmadik bejegyzése, melyben csodás csipkés ruhadarabokat mutatok be. 


Nagyon szeretem a csipkés ruhákat, felsőket, de amíg nem volt nagy divat, elég nehezen lehetett találni szép darabokat. Pár hete a turkálóban találtam egy H&M-es csipkés felsőt( amit meg is mutattam itt a blogon), és ezután döntöttem el, hogy mindenképpen fogok vásárolni még csipkés cuccot. Szerencsémre most a legtöbb márka kínálatában találhatóak mutatós darabok, viszonylag jó áron. :) Egyébként az előző két Vidám Tavasz posztokban már mutattam csipkés ruhákat, azokat már ide nem linkelem be, így is elég sok szépséget találtam. :)

Tally Weijl

1. Rózsaszín ruha fehér nyakszegéllyel (LINK)


2. Leggings (LINK)


3. Felső nyitott háttal (LINK)


4. Fekete ruha (LINK)


5. Kardigán (LINK)


6. Kék ruha (LINK)



New Yorker

7. Fehér pántos top (LINK)


8. Hosszú ujjú felső (LINK)


9. Fekete body (LINK)


Orsay

10. Fekete ruha (LINK)


11. Kék ruha (LINK)


12. Fehér ruha (LINK)


13. Kék felső (LINK)


14. Fehér felső (LINK)


15. Hosszított top alján csipkével (LINK)


H&M

16. Fehér felső fekete csipkével (LINK)


Hát itt szinte minden ruhát elfogadnék, mert annyira szépek! Egyszerre elegáns és nőies, így szerintem a megfelelő kiegészítőkkel fel lehet venni akár a hétköznapokon, akár egy buliba,esküvőre,színházba. Szóval ajánlom mindenkinek, hogy szerezzen be ezekből( vagy hasonlókból) 1-2 darabot. :)




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése