Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. március 12., csütörtök

Vidám tavasz | Menta, pasztell zöld

Eljött az ideje annak, hogy folytatódjon a Vidám tavasz sorozat 2. része. :)


Az elmúlt napokban végigjártam néhány üzletet, így már élőben láthattam azokat a csodaszép ruhákat, amelyeket kinéztem a honlapokon. A menta, barack és csipke mellett egyébként népszerű még a khaki zöld, de láttam több pasztell sárga ruhadarabot is. 

Most is, mint az előző posztban, linkkel és márkával együtt mutatom be a kiválasztott termékeket. 

Tally Weijl

1. Csipkés top (LINK)


2. Mentazöld csipkés ruha (LINK)


3. Kardigán (LINK)


4. Virágos szoknya (LINK)


5. Elegáns top (LINK)


H&M

6. Top (LINK)


7. Sort (LINK)


8. Hosszú top (LINK)


9. Pulóver (LINK)


New Yorker

10. Pasztell zöld LIFE póló (LINK)


11. Pasztell zöld nadrág (LINK


12. Maxi ruha (LINK)



Reserved

13. Sál (LINK)


14. Balerina cipő (LINK)


A menta alapvetően nem az én színem, de a sál és a kardigán nagyon megtetszett. 

A következő 'Vidám tavasz' bejegyzésben a csipkés termékek kerülnek sorra. Már várom, hogy írhassak róluk, mert imádok mindent, ami csipkés! :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése